PracaGrupypl.praca.dyskusje › Miano informatyka

  • 11. Data: 2002-05-13 16:51:08
    Temat: Re: Miano informatyka
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > IMO informatyk to raczej zawod niz tytul. Tutul to moze byc np. mgr inz.
    > Informatyki. Nie zmienia to faktu ze aby byc informatykiem to wcale nie
    > trzeba miec zadnych tutulow.

    Zawod to raczej programista, adminjistrator sieci, webmaster etc.
    Nie zmienia to faktu, ze aby byc np. webmasterem to nie trzeba byc
    informatykiem.

    Pozdrawiam
    Coby

  • 12. Data: 2002-05-13 18:23:26
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "coby" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, ze juz nie ma prawdziwych lekazy. Boli mnie ucho, musze isc do
    > Gdy zylibysmy 300 lat temu to jeden lekaz znal by sie na wszystkim.
    >
    > Bo np. na polibudzie, to 95% takich ktozy studiuja dla tego,
    > A 5% fuksiazy zeczywiscie konczy ale oni pewnie cale
    > Cale szczescie, ze dodales "wydaje mi sie" i "niektorzy".

    Co by bylo gdyby tak jeszcze na tej politechnice obok teorii obwodow,
    algebry analizy itd. uczono ortografii

  • 13. Data: 2002-05-13 21:09:27
    Od: "VOGEL" <a...@w...pl>

    > Zawod to raczej programista, adminjistrator sieci, webmaster etc.
    > Nie zmienia to faktu, ze aby byc np. webmasterem to nie trzeba byc
> [...]

    RE: A może róbmy to, co lubimy nie zwracając uwagi na zbędne tam końcówki
    ważne żeby wiedzieć, co się robi i robić to dobrze.
    PS nie informatyk bo mnie boki od smiechu bola :))

  • 14. Data: 2002-05-13 22:02:35
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    > Co by bylo gdyby tak jeszcze na tej politechnice obok teorii obwodow,
    > algebry analizy itd. uczono ortografii

    To pewno mniej czasu bym spedzal przy kompie, wolniej pisal i nie robil
    literowek piszac
    baaaardzo szybko by zdazyc przed uiszczeniem oplaty TPSA za niepotrzebne
    impulsy
    LEKARZ LEKARZ LEKARZ LEKARZ LEKARZ
    KTORY KTORY KTORY KTORY KTORY
    RZECZYWISCIE

    oj musze juz konczyc bo mi LPM tyka :-)
    pozdrawiam korektora
    Coby

  • 15. Data: 2002-05-14 07:26:25
    Od: "Lukasz Deszynski [Magic]" <m...@y...pl>

    > Eee - tam. Skonczylem "odpowiednie studia" i niczego nowego jesli chodzi o
    > branze sie tam nie dowiedzialem.
    > Praktyka, praktyka, samodoksztalcanie na biezaco z tematem. Wiedza daje
    > prestiz ale dopiero umiejetnosci daja prace.

    Zgadzam sie, tylko ze u nas jest tak porypany kraj, iz robote dostaja ludzie
    z papierkami, nie wazne ze nic nie wiedza....znam kilku jeleni po
    politechnice kier. informatyka, jedyne co umieja to zainstalowac windowsa i
    drukarke na nim, no moze jakies tam eszcze programy, ale nic pozatym. Znam
    tez ludzi z wyksztalceniem srednim lub srednim-niepelnym ktorzy wszystkich
    tych magistrow-inzynierow przenijaja, a mimo to maja klopot z praca bo nie
    maja papierkow.

    Ja mam swoja dzialalnosc (i wyzsze niepelne :)) ale powiedzialem sobie ze
    jak bede zatrudnial pracownikow, to napewno nie bede sie kierowal
    wyksztalceniem, tylko umiejetnosciami! i uwazam ze tak powinno byc w kazdej
    branzy.

    To tak w skrocie, poniewaz musze do klienta gnac.
    Pozdrawiam, Magic

  • 16. Data: 2002-05-14 08:07:37
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    ladnie napisales :)))

    > I w dodatku sa to studia eksternistyczne.
    i jeszcze korespondencyjne :)))

    Lukasz

    --
    left: 12059684
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 17. Data: 2002-05-14 12:34:31
    Od: "piotrf" <p...@w...pl>

    Na politechnice / kir Informa nie ucza jak zainstalowć drukarkę - są tam
    rozważane sprawy na wyższym poziomie abstrakcji. Studia uczą podejścia
    projektowego do informatyki (czy to do systemów programowych czy
    sprzętowych) i nie każdy po studiach musi umiec zainstalowąć drukarkę bo to
    są pierdoły i nie oto chodzi, ale musi umieć rozwiązać skomplikowane nieraz
    problemy techniczne.
    A jeżeli chwilke pomyśli i optestuje to także drukarkę zainstaluje.
    Informatyka jest bardzo szeroką dziedziną i na miano informatyka zasługują
    wszyscy którzy się tym zawodem parają ,ale to jest tak jak z fotografią są
    amatorzy i profesjonaliści.
    piotrf

  • 18. Data: 2002-05-14 17:09:14
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "VOGEL" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > RE: A może róbmy to, co lubimy nie zwracając uwagi na zbędne tam końcówki
    > ważne żeby wiedzieć, co się robi i robić to dobrze.
    > PS nie informatyk bo mnie boki od smiechu bola :))

    Zgadza sie. Jednak nie nalezy wytykac informatykowi (z papierkiem), ze
    czegos nie umie bo przeciez czas omnibusow
    w tej branzy minal chyba jakies 10 lat temu.

  • 19. Data: 2002-05-14 21:30:06
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >i jeszcze korespondencyjne :)))

    punkt informacyjny w Zagwizdowie
    ...a egzaminy zdaje sie tez korespondencyjnie.

  • 20. Data: 2002-05-15 16:27:04
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "piotrf" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na politechnice / kir Informa nie ucza jak zainstalowć drukarkę - są tam
    > rozważane sprawy na wyższym poziomie abstrakcji.
    <ciach!>

    Wiesz... Lukasz nie napisal, czego ucza na politechnice, tylko co faktycznie
    umieja ludzie, ktorzy stamtad wyszli. A to znaczaca roznica...
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman