PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy na zakladach bukmacherskich mozna cos zarobic?

  • 1. Data: 2002-05-12 14:29:01
    Temat: Czy na zakladach bukmacherskich mozna cos zarobic?
    Od: "Artur Luzar" <a...@l...pl>

    Witam!
    Bezrobocie w naszym kraju zmusza do zajmowania sie przeroznymi rzeczami

    Niestety wiele osob nie ma kwalifikacji, aby podjac sie pracy za godziwe
    wynagrodzenie

    W zwiazku z tym, mam pytanie: czy da sie zaroic na zakladach bukmacherskich?
    Moze ktos z szanownych grupowiczow zajmuje sie tym?

    Pozdrawiam,
    Artek

  • 2. Data: 2002-05-13 12:28:28
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Luzar" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bukmacherskich?
    > Moze ktos z szanownych grupowiczow zajmuje sie tym?

    mam znajomka ktory jest od tego uzalezniony . czasami wygrywa kupe forsy a
    czasami przegrywa. lepiej wziasc sie za cos innego, chyba ze ktos sie bardzo
    dobrze orientuje i jest w stanie siedziec nad tym kilka godzin dziennie, lub
    ma dojscia i wie gdzie sie jakis przekret szykuje

  • 3. Data: 2002-05-13 21:25:33
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    > W zwiazku z tym, mam pytanie: czy da sie zaroic na zakladach
    bukmacherskich?

    Mozna. Pod warunkiem, ze to Ty przyjmujesz zaklady.
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman