PracaGrupypl.praca.dyskusjeMiano informatyka › Re: Miano informatyka
    From: "piotrf" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Miano informatyka
    Date: Tue, 14 May 2002 14:34:31 +0200

    Na politechnice / kir Informa nie ucza jak zainstalowć drukarkę - są tam
    rozważane sprawy na wyższym poziomie abstrakcji. Studia uczą podejścia
    projektowego do informatyki (czy to do systemów programowych czy
    sprzętowych) i nie każdy po studiach musi umiec zainstalowąć drukarkę bo to
    są pierdoły i nie oto chodzi, ale musi umieć rozwiązać skomplikowane nieraz
    problemy techniczne.
    A jeżeli chwilke pomyśli i optestuje to także drukarkę zainstaluje.
    Informatyka jest bardzo szeroką dziedziną i na miano informatyka zasługują
    wszyscy którzy się tym zawodem parają ,ale to jest tak jak z fotografią są
    amatorzy i profesjonaliści.
    piotrf