PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Matrix.PL

  • 1. Data: 2002-05-12 16:06:00
    Temat: Praca w Matrix.PL
    Od: "Michal Mysliwiec" <m...@i...com>

    Witam,

    Czy ktos moglby udzielic informacji o firmie Matrix.PL?(interesuje mnie
    przede wszystkim podejscie pracodawcy do pracownikow itp.)

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-05-12 17:18:01
    Temat: Re: Praca w Matrix.PL
    Od: "LoozeR" <l...@i...pl>

    > Czy ktos moglby udzielic informacji o firmie Matrix.PL?(interesuje mnie
    > przede wszystkim podejscie pracodawcy do pracownikow itp.)

    Z tego co sie orientuje to w.w. firma funkcjonuje w kilku miastach wiec
    zasadne byloby dodanie: w jakim miescie? Nie to zebym sie czepial ale kiedys
    pracowalem w innej dosc znanej firmie IT i to o co pytasz bylo mocno
    uzaleznione od lokalizacji firmy. Wiec wydaje mi sie, ze doprecyzowanie
    miasta jest jak najbardziej na miejscu.

    Pozdrawiam
    LoozeR

  • 3. Data: 2002-05-12 21:13:05
    Od: "Dawny Programista" <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    Nie wiem Jak teraz - kiedyś był Stefan - guru, dyrem Z. Bigaj - też niezły
    programista, a prezesem Kobiałka - ten wynalazek to nie wiem co tam robił... -
    w każdym razie buduje się w tej chwili. Pensja dla nowych - nie mam pojęcia -
    może ok. 3K na rękę. 3 letni programiści mają pewnie około 5K. A firma jak
    firma w Polsce - nic konkretnego nie pisze poza rynkiem polskim i systemami
    fiansowo-księgowymi. Idzie to, ale ludzie narzekają na wsparcie techniczne i
    już nie mają dynamiki sprzedaży jak wcześniej. Ja osobiście zarabiam kilka
    razy więcej na ich błedach i poprawianiu niektórych rzeczy, np. wyciąganiu
    danych z bazy (b-trieve) do intranetu i takie tam dyrdymałki. Tak produkt
    Symfonia jest całkiem - calkiem mimo mnóstwa błędów w kodzie, ale prpoponuję
    Ci w programowanie się tam nie bawić tylko robić im konkurencję - wkrótce z 3
    kumplami napiszemy zajebisty system finansowo-księgowy i puścimy go za free
    (jeszcze z rok czasu). Kod jest na bazie moich i dwukolegów doświadczeń w
    tamtejszej firmie i jeszcze jednego z konkurencji. Z pasją kodując powstanie
    mam nadzieję wiele o lepsza wersja. Szukamy jeszcze Marcina P., który w
    tamtym roku też stamtąd odszedł jak jesteś gdzieś to pisz !!! Pasek jaki
    zrobiłeś w MFC jest całkiem, calkiem :) Co zresztą w Polsce masz dobrego z
    oprogramowania, poza szczątkami.? Popatrz na Moskwę FineReader, czy Węgry a
    nawet Rumunię. Coś robią co kosztuje nie wiele i się zbywa na całym świecie.
    Jak chcesz tam pracować dla Prezesów i tworzyć ich sztuczny klimat to idź.
    Dłużej niż dwa lata nie wysiedzisz. Narozbrajasz się po kimś "bomb" w kodzie,
    pobawisz gridami i stwierdzisz, że to wszystko to bzdura. Lepiej mówię Ci rób
    konkurencję lub weź się indywidualnie do roboty.

  • 4. Data: 2002-05-12 21:59:03
    Od: "Rumcajs" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawny Programista" <f...@N...poczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:abmlt1$n71$1@news.gazeta.pl...
    > Nie wiem Jak teraz - kiedyś był Stefan - guru, dyrem Z. Bigaj - też niezły
    > programista, a prezesem Kobiałka - ten wynalazek to nie wiem co tam
    robił... -

    Bigaj tam AFAIK nadal pracuje, Stefana nie znam :)
    Natomiast Kobialka prezesem jest nadal :)

    Sierp

  • 5. Data: 2002-05-13 09:09:58
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > programista, a prezesem Kobiałka - ten wynalazek to nie wiem co tam
    robił... -
    > w każdym razie buduje się w tej chwili.

    co chcesz od Prezesa ?
    Prezes jest od prezesowania a nie od pracowania - od pracy sa robotnicy.
    M.

  • 6. Data: 2002-05-13 16:28:34
    Od: "Michal Mysliwiec" <m...@i...com>

    THX.

  • 7. Data: 2002-05-13 16:58:58
    Od: "Michal Mysliwiec" <m...@i...com>

    A jak wyglada sprawa odnosnie rekrutacji,
    Sa jakies testy psychologiczne, logiczne itp.?

    Mariusz.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2002-05-14 01:07:10
    Od: "Dawny Programista" <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    Michal Mysliwiec <m...@i...com> napisał(a):

    > A jak wyglada sprawa odnosnie rekrutacji,
    > Sa jakies testy psychologiczne, logiczne itp.?
    >
    > Mariusz.

    Nie powiem Ci jak teraz bo bym musiał popytać, wcześniej była tylko rozmowa z
    Bigajem.
    Pozdro (na cholere Ci ta praca? - Sam zarobisz w Wawce więcej i nie musisz
    znosić głupich uśmieszków i sztucznej kultury!!! Ale jak chcesz to
    przechodzić to idź. Przynajmniej doświadczenia zbierzesz i Cię ściągnę z
    czasem :&raquo;)

  • 9. Data: 2002-05-14 16:42:57
    Od: "Michal Mysliwiec" <m...@i...com>

    Co do doswiadczenia to je mam tylko chcialbym popracowac chwile dla wiekszej
    firmy niz poprzednia, a potem sie zobaczy :-)

    "Przynajmniej doświadczenia zbierzesz i Cię ściągnę z czasem :&raquo;)" moze
    wlasnie o to mi chodzi ?:-).

    Mariusz Łuszcz

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2002-05-15 15:53:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktos moglby udzielic informacji o firmie Matrix.PL?(interesuje mnie
    > przede wszystkim podejscie pracodawcy do pracownikow itp.)

    Jest niezle:-)
    Niestety nie wiem za dobrze co sie dzieje poza moim dzialem wiec nie bede walic
    smutow w przeciwienstwie do Dawnego Programisty:-) A do jakiego dzialu chcesz
    startowac??
    Speedy