PracaGrupypl.praca.dyskusje › Liczarz - charakterystyka, opinie

  • 1. Data: 2006-04-22 07:24:32
    Temat: Liczarz - charakterystyka, opinie
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    W dniu wczorajszym byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy na
    stanowisku liczarza.
    Ponieważ, ani w ogłoszeniu, z którego skorzystałem, ani też [niestety] w
    sieci nie odnalazłem bliższych szczegółów - zwracam się do zebranego grona
    :) z uprzejmą prośbą o, jeśli ma ktoś jakieś doświadczenie - sugestię i
    radę - czym tak naprawdę zajmuje się taki pracownik, dlaczego (nie ukrywam -
    zdziwiło mnie to) system pracy jest taki, delikatnie mówiąc średni (24/12
    więc jak zaczałem liczyć to jest to praca w dzień, ale wypadają też dni z
    pracą w nocy) :) a biorąc pod uwagę kawałek drogi z miejsca zamieszkania
    [Ochota, praca w Pyrach] gryzie mnie nieco, czy brać tę posadę. Bralibyście
    tę pracę ? Dla mnie w pracy wogóle, nie tylko tej jest jeszcze jeden istotny
    aspekt, ale póki co, by nie przedłużać nie będę go tu opisywał. Reasumując:
    Jeśli ktoś z zebranych miał jakieś doświadczenia z tą pracą, którymi mógłby
    i zechciałby się podzielić - z góry byłbym bardzo wdzięczny.

    --
    Regarding For All
    cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")

  • 2. Data: 2006-04-22 08:39:50
    Temat: Re: Liczarz - charakterystyka, opinie
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W dniu wczorajszym byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy na
    > stanowisku liczarza.

    > czym tak naprawdę zajmuje się taki pracownik

    Jakim cudem starałeś się o pracę nie mając pojęcia co będziesz robił?

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-04-22 12:16:05
    Od: rocq <r...@o...pl>

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakim cudem starałeś się o pracę nie mając pojęcia co będziesz robił?

    no jak nie wie co bedzie robł, bedzie liczył przez 24h , tylko pytanie co ??

    może kaczki ?

  • 4. Data: 2006-04-22 19:28:34
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakim cudem starałeś się o pracę nie mając pojęcia co będziesz robił?

    Po prostu - w naszym popieprzonym kraju jest tak ciężko o jakąkolwiek
    robotę, że wziąłem tak naprawdę pierwszą pracę, która się nadarzyła, patrząc
    tylko po wymaganiach, jakie należy spełnić, by tę pracę dostać - tym
    bardziej, że w ogłoszeniu nie było nic napisane ! (w przeciwnym razie bym
    nie pytał) co będzie należeć do moich obowiązków - wyszczególniona była
    tylko wymagana zdolność liczenia, dokładność, sumienność... O szczegółach
    nie pisano nic i dlatego to pytanie

  • 5. Data: 2006-04-23 00:14:05
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "cOOba" <c...@o...pl> wrote in news:e2e050$knl$1@news.onet.pl:

> [...]
    > wyszczególniona była tylko wymagana zdolność liczenia, dokładność,
    > sumienność... O szczegółach nie pisano nic i dlatego to pytanie

    mysle, ze Twoje wytlumaczenie jest idealnie nadajacym sie na grupe
    pl.humor.najlepsze; napisales nam tak: "W dniu wczorajszym byłem na
    rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy na stanowisku liczarza.";
    moze pochwal sie o czym rozmawiales na tej rozmowie kwalifikacyjnej,
    skoro nie o zakresie Twoich obowiazkow; to bardzo ciekawe;

    pzdrv;
    adas;

  • 6. Data: 2006-04-23 08:46:26
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Po prostu - w naszym popieprzonym kraju jest tak ciężko o jakąkolwiek
    > robotę, że wziąłem tak naprawdę pierwszą pracę, która się nadarzyła, patrząc
    > tylko po wymaganiach, jakie należy spełnić, by tę pracę dostać

    Jestes pełnowymiarowym dowodem na to, że bezrobocie w Polsce jest ciągle za małe.
    fotech

  • 7. Data: 2006-04-23 11:23:06
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Jestes pełnowymiarowym dowodem na to, że bezrobocie w Polsce jest ciągle za
    małe.
    fotech

    hmm - czyzby byla to wypowiedz przedstawiciela pracodawcow, ktorzy placa
    ludziom 649 zl netto i zaczyna im brakowac chetnych do pracy ?

  • 8. Data: 2006-04-23 15:46:31
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jestes pełnowymiarowym dowodem na to, że bezrobocie w Polsce jest ciągle
    > za małe.
    > fotech

    No, gratuluje inteligencji wypowiedzi, taktu i braku mózgu - powiedział, co
    wiedział(a) !
    Ty zaś jesteś ponadwymiarowym dowodem na to, że takt, rozum i wyczucie to
    cecha ludzi wyższej generacji, do której ty, niewątpliwie nie należysz !
    Zanim się napociłeś nad swoją poRZyteczną radą już trzeba było dać sobie
    spokój.

    --
    cOOba ('Rozum jest jak pieniądze - nie wszyscy mają')

  • 9. Data: 2006-04-23 19:48:20
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    >Jestes pełnowymiarowym dowodem na to, że bezrobocie w Polsce jest ciągle za
    >małe.
    >fotech

    Czepiacie sie nie potrzebnie. Przeciez jest napisane ze cOOba spelnial
    wszystkie wymagania pracodawcy, a jesli nie zalezy mu na jakiejs konkretnej
    robocie to moze wszystko. Jesli poszedlby po elektryku na rozmowe o posade
    pediatry to co innego :-)

    W google mowia np.:
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Liczarz-zarobki,t,27
    3394,8.html

    Pozdrawiam
    Domin

  • 10. Data: 2006-04-23 20:00:09
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

> [...]
    > go tu opisywał. Reasumując: Jeśli ktoś z zebranych miał jakieś
    > doświadczenia z tą pracą, którymi mógłby i zechciałby się podzielić - z

    Bank ? Firma "ochroniarska" posiadająca sortownie ?
    A może to cukrownia i worki z cukrem będziesz liczył ?

    Określ profil działalności firmy proszę.
    W instytucjach powyżej siedzisz na czterech przez 8 h /lub
    więcej i nic tylko liczysz mamonę w te i spowrotem.
    Jaka kasa za to ? nie wiem w Poznaniu zatrudniają na umowę zlecenie za
    800-900 pln na ręke

    Dawidek