PracaGrupypl.praca.dyskusje › dni wolne,umowa na okres probny

  • 1. Data: 2006-04-22 09:14:22
    Temat: dni wolne,umowa na okres probny
    Od: " marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,

    nigdzie nie mogę znaleźć, dlatego piszę. Czy jeśli zawieram umowę na okres
    próbny, to przysługują mi jakieś dni wolne? czy to zależy od woli pracodawcy?
    z góry dziękuję

    sredecznie pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2006-04-22 10:35:37
    Temat: Re: dni wolne,umowa na okres probny
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 22 Apr 2006 09:14:22 +0000 (UTC), " marcin"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> zakodował:

    >nigdzie nie mogę znaleĽć, dlatego piszę. Czy je?li zawieram umowę na okres
    >próbny, to przysługuj? mi jakie? dni wolne? czy to zależy od woli pracodawcy?
    >z góry dziękuję

    Przepisy dotyczące urlopu działają niezależnie od rodzaju umowy o
    pracę - zależy, kiedy rozpocząłeś pierwszą pracę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-04-22 11:19:16
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Przepisy dotyczące urlopu działają niezależnie od rodzaju umowy o
    > pracę - zależy, kiedy rozpocząłeś pierwszą pracę.

    no to by była moja pierwsza praca, ostatni rok studiowania
    i na ile mogę dostać maksymalnie urlop?

    pozdrawiam i dzieki za fatygę

    m.

  • 4. Data: 2006-04-22 11:43:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 22 Apr 2006 11:19:16 +0000 (UTC), " "
    <m...@W...gazeta.pl> zakodował:

    >no to by była moja pierwsza praca, ostatni rok studiowania
    >i na ile mogę dostać maksymalnie urlop?
    >
    >pozdrawiam i dzieki za fatygę

    1,5 dnia za każdy ukończony miesiąc pracy się należy.

  • 5. Data: 2006-04-22 14:02:31
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Pięknego dnia Sat, 22 Apr 2006 11:19:16 +0000 (UTC), " "
    > <m...@W...gazeta.pl> zakodował:

    > 1,5 dnia za każdy ukończony miesiąc pracy się należy.
    ok, dzięki wielkie, wlasnie o to chodzilo
    pozdrawiam
    m.

  • 6. Data: 2006-04-24 00:49:31
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    w uzupełnieniu - przy stazu do 10 lat pracy (w tym się licza ukończone
    szkoła średnia czy ukończone studia - szczegóły w KP) wymiar urlopu wynosi
    20 dni na rok, czyli 20/12 dnia na kazdy miesiąc (jak łatwo zauważyć, te
    podane przez kaizena 1,5 jest "z grubsza przybliżone")

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---