PracaGrupypl.praca.dyskusjeLiczarz - charakterystyka, opinie › Re: Liczarz - charakterystyka, opinie
    From: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Liczarz - charakterystyka, opinie
    Date: Sun, 23 Apr 2006 22:00:09 +0200

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e2clne$jfb$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > W dniu wczorajszym byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy na
    > stanowisku liczarza.
    > Ponieważ, ani w ogłoszeniu, z którego skorzystałem, ani też [niestety] w
    > sieci nie odnalazłem bliższych szczegółów - zwracam się do zebranego grona
    > :) z uprzejmą prośbą o, jeśli ma ktoś jakieś doświadczenie - sugestię i
    > radę - czym tak naprawdę zajmuje się taki pracownik, dlaczego (nie
    > ukrywam - zdziwiło mnie to) system pracy jest taki, delikatnie mówiąc
    > średni (24/12 więc jak zaczałem liczyć to jest to praca w dzień, ale
> [...]

    Bank ? Firma "ochroniarska" posiadająca sortownie ?
    A może to cukrownia i worki z cukrem będziesz liczył ?

    Określ profil działalności firmy proszę.
    W instytucjach powyżej siedzisz na czterech przez 8 h /lub
    więcej i nic tylko liczysz mamonę w te i spowrotem.
    Jaka kasa za to ? nie wiem w Poznaniu zatrudniają na umowę zlecenie za
    800-900 pln na ręke

    Dawidek