PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w onet.pl

  • 1. Data: 2006-04-21 21:15:28
    Temat: praca w onet.pl
    Od: " marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    dzien dobry Wszystkim,
    zastanawiam się nad wysłaniem aplikacji do onet.pl

    Czy ktoś może powiedzieć, jak tam traktują człowieka? jakie są problemy?
    i co ważne, jak jest z nadgodzinami? czy często występują i są jakoś "zwracane"?

    z góry dziękuję za wszelakie informacje

    serdecznie pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2006-04-22 07:09:21
    Temat: Re: praca w onet.pl
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 21 Apr 2006 21:15:28 +0000 (UTC), marcin napisał(a):

    > zastanawiam się nad wysłaniem aplikacji do onet.pl
    > Czy ktoś może powiedzieć, jak tam traktują człowieka? jakie są problemy?
    > i co ważne, jak jest z nadgodzinami? czy często występują i są jakoś "zwracane"?

    Moze na grupie pisal ktos, ale pamietam ze na pracownicy.com jest pare
    opini pracownikow, wiec zajrzyj tam.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-04-22 08:05:26
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    http://www.pracownicy.com/

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 4. Data: 2006-04-22 08:42:09
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    exit <josh11(antyspam)@wp.pl> napisał(a):
    > http://www.pracownicy.com/

    ok, dzięki Wam, tam już byłem, miałem nadzieję, że może ktoś zna jeszcze
    więcej informacji

    serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)

    m.