PracaGrupypl.praca.dyskusje › BAT - British American Tobacco

  • 1. Data: 2006-04-21 12:17:06
    Temat: BAT - British American Tobacco
    Od: "Test" <t...@t...com>

    Cześć.

    Czy mógłby ktoś z Was powiedzieć o warunkach pracy w tej firmie? NIE CHODZI
    mi o płace i pozapłacowe składniki wynagrodzenia. Głównie interesuje mnie:

    - stosunek do rodziny - tzn. wymuszanie pracy w weekendy i wieczorami w
    biurze, idiotyczne wyjazdy integracyjne czy raczej weekend święty i rodzina
    święta.
    - open space dla wszystkich oprócz zarządu czy też raczej open space dla
    stanowisk specjalistycznych a biura dla kierowniczych.
    -wyścig szczurów realizujący się poprzez kablowanie i układy łóżkowe czy
    raczej poprzez innowacyjność.

    Chodzi mi o stanowiska kierownicze, nie mówię o handlowcach ani o ich
    fabryce w Augustowie.
    Jestem realistą, wiem, że nigdzie nie jest łatwo - chodzi mi raczej o
    odchylenia od normy.

    Dzięki za info.
    Aha - darujcie sobie proszę żale etyczne na temat produkcji tytoniu.

    Adam

  • 2. Data: 2006-04-21 12:30:17
    Temat: Re: BAT - British American Tobacco
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Test" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > Aha - darujcie sobie proszę żale etyczne na temat produkcji tytoniu.

    A dlaczego mamy sobie darować?
    Nie będzie ci wstyd jak wnukom bedziesz opowiadał gdzie pracowałeś?

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-04-21 16:08:49
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Test" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o stanowiska kierownicze, nie mówię o handlowcach ani o ich
    > fabryce w Augustowie.

    Tak z ciekawosci:gdzie poza fabryka i dzialem sprzedazy mozna jeszcze
    pracowac w BAT?

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 4. Data: 2006-04-21 17:25:09
    Od: rocq <r...@o...pl>

    exit napisał(a):
    > Użytkownik "Test" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    >

    > Tak z ciekawosci:gdzie poza fabryka i dzialem sprzedazy mozna jeszcze
    > pracowac w BAT?

    mozna jeszcze pracowac jako tester wyrobów ;]

  • 5. Data: 2006-04-21 19:00:14
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <czysciwo@@op.pl> napisał w wiadomości
    > A dlaczego mamy sobie darować?
    > Nie będzie ci wstyd jak wnukom bedziesz opowiadał gdzie pracowałeś?

    a dlaczego niby ? - zadna praca nie przynosi chanby. Powie pewnie ze
    pracowal w znanym miedzynarodowym koncernie, gdzie dobrze zarabial.

  • 6. Data: 2006-04-22 09:17:00
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "TaDeK" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego niby ? - zadna praca nie przynosi chanby. Powie pewnie ze
    > pracowal w znanym miedzynarodowym koncernie, gdzie dobrze zarabial.

    Czyli prawie tak samo jak dr Mengele? :)