PracaGrupypl.praca.dyskusje › ŁATWY ZAROBEK!!!

  • 11. Data: 2002-04-15 09:26:46
    Temat: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nieruchomości w swojej okolicy lub dalej to wynagrodzimy Cię za to. Mamy
    > nadzieję, że nie jest to oferta uwłaczająca czyjejś godności jak to było
    > wielokrotnie sugerowane w POST'ach. Chcemy po prostu dać szansę zarobienia
    > pieniędzy ludziom aktywnym i przedsiębiorczym.
    >
    > Firma nasza jest firmą poważną, działającą na Polskim rynku już od kilkunastu
    > lat w dziedzinie elektroniki, automatyki przemysłowej i ostatnio informatyki.
    > Tak samo poważna jest nasza oferta, którą zamieściliśmy.
    >
    > Wszystkich zaintereswoanych prosimy o kontaktowanie się pod zamieszczony

    Poza tym, ze powyzsze zamieszczono na liscie dyskusji o pracy a nie na
    ogloszenia o pracy, (stad ta dyskusjka sie podczepila) co jest bledem, to
    wydaje mi sie, ze przy sprzedazy powyzszego lub podobnych produktow zwlaszcza w
    sytuacji gdy gdy "akwizytor" nie ma pracy, mozna sobie zrobic troch sensownych
    kontaktow i nawt moze sie udac zalatwisc sobie prace w firmie ewentulnego
    klienta.
    jesli ktos dotrze do szefa firmy, przedstawi w sensowny sposob produkt, zacheci
    do jego stosowania, to ma szanse wpsc w oko i zareprezentowac sie w ciekawszy
    sposob niz zwykli nosiciele cv docierajacy najwyzej do sekretariatow.
    Uwazam, ze kazda sensowna metoda dotarcia do ewentualnych decydentow pracodawcy
    jest dobra. A przy okazji moze faktycznie komus ten program sie sprzeda?

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2002-04-15 14:57:25
    Temat: Re: NASTĘPNA GÓWNIANA FIRMA SZUKA GŁUPKÓW !!!
    Od: "Tanie komputery" <w...@i...pl>

    Naprawdę słabo mi się robi jak widzę tego typu teksty. Sam daj komuś ofertę
    > zarobienia pieniędzy mądralo, to wtedy pogadamy. Nie podoba się to na
    > zaisłek!!! Naprawdę mentalność rodem z PRL'u!

    Chcesz oferte pracy?
    Prosze bardzo - poszukuje osob które chcą kupowac srodki chemii gospodarczej
    i kosmetyki z 25% znizka i pozyskiwac nowych wspolpracownikow powielajac
    bardzo prosty plan marketingowy.
    Powodow dla ktorych warto skorzystac z okazji jest wiele - a najwazniejsze
    jest to, iz jest to nowa firma i ze oferujemy produkty ktore naprawde
    znajduja nabywcow (nie sa drogie, sa to rzeczy codziennego uzytku,
    sprzedawane w duzych opakowaniach - np. litrowe balsamy do ciala).
    No i na koniec - z tym towarem nie trzeba chodzic po firmach i organizowac
    prezentacji, ale jezeli ktos bedzie mial na to ochote, to gwarantuje, ze
    latwiej bedzie mu sprzedac te proszki, plyny, pasty do zebow i kremy niz
    oprogramowanie.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani prosze o przyslanie zgloszenia
    zawierajacego imie, nazwisko, adres zamieszkania i ewentualnie doswiadczenie
    w sprzedazy bezposredniej na prv.

  • 13. Data: 2002-04-15 19:26:01
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 15 Apr 2002 11:26:46 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >sposob niz zwykli nosiciele cv docierajacy najwyzej do sekretariatow.
    Ja zas marnie widze szanse na dotarcie akwizytora do szefa. Moim
    zdaniem jest to darmowy sposob na zwiekszenie sprzedazy. Duze firmy
    musza wydawac pieniadze na reklame, konferencje, nieformalne dojscia i
    lapowki aby dotrzec do kregow decyzyjnych i wywolac pozadana rekacje.
    Wasza taktyka wyglada na taktyke chinskiej armii rzucamy na front
    milion chinczykow jak front zostanie sforsowany to dobrze jak nie to
    nastepny milion. Tu za prace 100 akwizytorow dostanie pieniadze 1 (ale
    wyplata bedzie jak dla 1).
    >Uwazam, ze kazda sensowna metoda dotarcia do ewentualnych decydentow pracodawcy
    >jest dobra. A przy okazji moze faktycznie komus ten program sie sprzeda?
    Tez tak uwazam dlatego sugeruje kidnaping albo spalenie auta po
    uprzednim wyslaniu listu z pogrozkami. Jak podoba sie panu ten sposob
    marketingu?

    Pzdr
    Limfo

  • 14. Data: 2002-04-15 20:05:57
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3cbb26b5.5801650@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > milion chinczykow jak front zostanie sforsowany to dobrze jak nie to
    > nastepny milion. Tu za prace 100 akwizytorow dostanie pieniadze 1 (ale

    Wg mnie rzecz chyba nie w samej zasadzie sprzedazy poprzez przedstawicieli,
    a w szczegolach:
    1) stawki (10 % na poczatek. Znajdz chetnego, umow sie na pokaz, zainstaluj
    demo, przeprowadz pokaz (pojutrze jak bedzie ksiegowa wiec druga wizyta).
    Co ktory pokaz konczy sie sukcesem?
    2) Wsparcie ze strony producenta. Czy jest jakas reklama w branzy? Strona
    www raczej zniecheca (zelastwo nawet nie komputerowe a gdzie im do
    software'u)
    itd.

    Moze w Lodzi sa inne realia? Bedac na delegacji skorzystalem kiedys z
    drobnej naprawy w Lodzi.
    Trafilem do firmy obwieszonej autoryzacjami IBM, Compaq, HP, sprawialo to
    wrazenie jakby pracowali na stawkach jak ostatnio HP dla IACS
    a zaplacilem 15 zl. Sama na fakture facet wypisywal z 0,5 h bo byla sobota
    i kogos od faktur nie bylo.

    Sam bym sie podjal sprzedazy czegos np. przy wyzszej prowizji, solidnym
    wsparciu marketingowym albo pewnosci ze pozniejsza obsluga tez bedzie szla
    przeze mnie.....

  • 15. Data: 2002-04-16 06:03:23
    Od: "krzysztofsf" <k...@w...pl>

> [...]
    >Limfo
    >Nie mam, tak przy okazji, nic wspolnego ani z autorami, ani z programem, ani
    nie mieszkam w ich miescie.
    Mozlwe, ze juz niedlugo bede zmuszony szukac pracy. Na pewno wykorzystam
    wszystkie mozliwosci, aby kogos zainteresowac moja osoba. Pare lat temu
    faktycznie w ten sposob zajalem sie akwizycja jednego z programow w moim
    miescie (Szczecin), i nawet sprzedalem w jednej firmie. I tak nie mialem nic
    innego do robienia w tym czasie, natomiast pamietam z tego doswiadczenia to,
    ze w miare sensownie udawalo mi sie dotrzec do pracownikow na roznych
    szczeblach i nawiazac z nimi jakis bardziej osobisty kontakt. Nie uwazam tego
    za rozwiazanie wszelkich klopotow zwiazanych z szukaniem pracy, ale dalej
    podtrzymuje twierdzenie, ze gdy sie szuka pracy, kazda metoda na poszerzenie
    kregu znajomosci zwiazanych z ewentualnymi pracodawcami jest dobra.( za
    wyjatkiem drastycznych, ktore "zaproponowales".
    Wydaje mi sie, ze spojrzales na problem z punktu widzenia doswiadczonego,
    dosyc wasko ukierunkowanego specjalisty o wysokich kwalifikacjach w swojej
    dziedzinie. Nie wszyscy sa tacy. Ja do swojej obecnej firmy trafilem z
    ogloszenia o poszukiwaniu pracownikow do ksiegowosci, wyladawalem w efekcie na
    czyms zajmujacym sie logistyka i gosp magazynowa (utworzono po rozmowie za
    mna, wskutek rozmowy kalifikacyjnej z dyrektorem firmy na ktorej zapoznal sie
    z moimi doswiadczeniami.....po 2 tyg poprosil mnie ponownie i wlasnie to
    stanowsko zaproponowal), a w chwili obecnej mozna moje obowiazki okreslic jako
    zblizone do informatyka.
    Gdy ktos moze pracowac w roznych dziedzinach, kazdy kontakt jest cenny.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2002-04-16 18:35:12
    Temat: Re: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Tue, 16 Apr 2002 08:03:23 +0200, "krzysztofsf" <k...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >kregu znajomosci zwiazanych z ewentualnymi pracodawcami jest dobra.( za
    >wyjatkiem drastycznych, ktore "zaproponowales".
    [ciach..]
    Nie mam nic przeciwko akwizycji - pod warunkiem ze sa jasno okreslone
    reguly gry - niestety zwykle trzeba sie ich domyslac. Zaprezentowana
    oferta wyglada jak wyglada - oczywiscie wiadomo ze tonacy brzytwy sie
    chwyta - klopot ze akurat liste przegladaja na ogol umiejacy czytac i
    rozumiec przeczytany tekst a ci raczej tej oferty sie nie chwyca.
    Ogolnie nieufnie patrze na wszystkie "niepotykane okazje" bo zdaje
    sobie sprawe ze za okazje ktos musi zaplacic

    Pzdr
    Limfo

  • 17. Data: 2002-04-18 08:13:32
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Limfo wrote:

    > (...)
    > Nie mam nic przeciwko akwizycji - pod warunkiem ze sa jasno okreslone
    > reguly gry - niestety zwykle trzeba sie ich domyslac.(...)

    Taka sytuacja jest jeszcze do zaakceptowania, tzn. "trzeba się domyślać"
    Osobiście zetknąłem się z wieloma przypadkami, w których w sposób celowy
    i zamierzony proponujący "pracę" przedstawiał reguły gry w sposób
    oszukańczy zatajając istotne okoliczności lub podając nieprawdziwa dane
    w sposób jawny bądź dorozumiany. Np. sformułowanie "nieograniczone
    zarobki" oznacza, że w chwili zawierania umowy nie jest jasno określony
    mechanizm hamujący i zawierający umowę nie jest informowany, że będzie.
    Dla"pracodawcy" jest oczywiste od samego początku, że po przekroczeniu
    pewnego progu umowa ulegnie natychmiastowej zmianie.
    Ogłoszenie, które zainicjowało dyskusję jest o okazji do dorobienia
    sobie, natomiast większość pracowników najemnych pod pojeciem pracy
    rozumie źródło utrzymania, a nie dodatkowych dochodów.
    Podobało mi się to , co zobaczyłem oglądając film (Sprawa Kramerów). W
    jednej ze scen koleżka musiał udowodnić sądowi, że ma konkretną robotę z
    konkretnymi dochodami, bo inaczej sąd przyzna dzieciaka żonie rozwódce.
    Jak wziął gazete, to tam były ogłoszenia o pracy i były podane płace
    "od-do". Nasi pracodawcy w odróżnieniu od tamtych dają identyczne
    ogłoszenia o pracy za 1500 i za 5500 - jeżeli ten sam towar, jakim jest
    praca wart jest tak dwóch róznych sum, to co można mysleć o oferencie?

    Z pozdrowieniami:

    Catbert, Demoniczny Szef Działu Kadr

  • 18. Data: 2002-04-22 17:14:10
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 18 Apr 2002 10:13:32 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >sobie, natomiast większość pracowników najemnych pod pojeciem pracy
    >rozumie źródło utrzymania, a nie dodatkowych dochodów.
    A nie wystarczy np za kazdy udany "kontrakt" dam piataka? Sprawa jasna
    klarowna i nie trzeba nikogo mamic ze to praca. Akwizycja to pukanie w
    drzwi lub zaczepianie ludzi na miescie meczaca praca zwlaszcza kiedy
    jest to 8 godzin dziennie. Ludzie w tej chwili szukaja roboty dajacej
    utrzymanie a nie zrodla dodatkowych dochodow.
    >Catbert, Demoniczny Szef Działu Kadr
    Tez lubie poniedzialkowa GW. Utkwil mi w glowie z niej taki dialog ze
    szkolenia motywacyjnego Dilberta.
    Catbert:Kto to jest manager?
    Dilbert: Sadysta !
    Kobieta: Sadysta!
    Catbert: Jak ja nienawidze szkolic inzynierow

    Pzdr
    Limfo

  • 19. Data: 2002-04-22 21:48:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Limfo wrote:

    >(...)
    > A nie wystarczy np za kazdy udany "kontrakt" dam piataka? Sprawa jasna
    > klarowna i nie trzeba nikogo mamic ze to praca.
    (...)
    pracodawca: - ile chciałby pan zarabiać?
    potencj. pracownik: - milion dolarów.
    Pracodawca: - nie zrozumiał pan pytania, chodzi o to, jakiego
    wynagrodzenia się pan spodziewa!

    Gdyby wszyscy pracodawcy mówili PRZED, ile można zarobić, lub ile
    zamierzają zapłacić, to więzienia byłyby przeludnione w wyniku mordów w
    afekcie.

    Catbert

    p.s. Wyszły już cztery książki z Dilbertem, ostatnio piąta, można go też
    zaprenumerować i dostawać mailem codziennie nową kreskówkę. Co do
    poniedziałkowej GW, to zasada jest taka: rozpoczynając nową pracę,
    zaczynaj już szukać następnej; rok, dwa czy trzy - bądź pierwszy, nie
    daj się zredukować.

  • 20. Data: 2002-04-23 19:26:10
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 22 Apr 2002 23:48:57 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >Co do
    >poniedziałkowej GW, to zasada jest taka: rozpoczynając nową pracę,
    >zaczynaj już szukać następnej; rok, dwa czy trzy - bądź pierwszy, nie
    >daj się zredukować.
    Job hopping jest obecnie niemodny. Co bedzie modne przyniesie czas.

    Pzdr
    Limfo