PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁATWY ZAROBEK!!! › Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Date: 15 Apr 2002 11:26:46 +0200

    > Witam!
    >
    > W związku z zaciętą polemiką jaka rozpętała się po opublikowaniu tego
    artykułu
    > postanowiłem rozjaśnić nieco sprawę.
    >
    > Firma nasza nie wymaga dyspozycyjności, samochodu itp. Sprawa jest nad wyraz
    > prosta. Jeżeli jesteś w stanie sprzedać nasze oprogramowanie kilku biurom
    > nieruchomości w swojej okolicy lub dalej to wynagrodzimy Cię za to. Mamy
    > nadzieję, że nie jest to oferta uwłaczająca czyjejś godności jak to było
    > wielokrotnie sugerowane w POST'ach. Chcemy po prostu dać szansę zarobienia
> [...]

    Poza tym, ze powyzsze zamieszczono na liscie dyskusji o pracy a nie na
    ogloszenia o pracy, (stad ta dyskusjka sie podczepila) co jest bledem, to
    wydaje mi sie, ze przy sprzedazy powyzszego lub podobnych produktow zwlaszcza w
    sytuacji gdy gdy "akwizytor" nie ma pracy, mozna sobie zrobic troch sensownych
    kontaktow i nawt moze sie udac zalatwisc sobie prace w firmie ewentulnego
    klienta.
    jesli ktos dotrze do szefa firmy, przedstawi w sensowny sposob produkt, zacheci
    do jego stosowania, to ma szanse wpsc w oko i zareprezentowac sie w ciekawszy
    sposob niz zwykli nosiciele cv docierajacy najwyzej do sekretariatow.
    Uwazam, ze kazda sensowna metoda dotarcia do ewentualnych decydentow pracodawcy
    jest dobra. A przy okazji moze faktycznie komus ten program sie sprzeda?

    pozdrawiam
    Krzysztof