PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa pracy zleconej-wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-04-12 19:18:00
    Temat: umowa pracy zleconej-wypowiedzenie
    Od: "Iwonka" <m...@p...onet.pl>

    po pierwsze: czy między nazwą "umowa zlecenia" a "umowa pracy zleconej" jest
    jakaś różnica?
    po drugie: czy umowa pracy zleconej może być zawarta na okres roku?
    po trzecie: jak zleceniobiorca może wypowiedzieć taką roczną umowę pracy
    zleconej?
    po czwarte: czy art.746kc paragraf 2 ma zastosowanie do tej umowy i czy
    podjęcie innej pracy jest ważnym powodem wg tego artykułu.
    W konkretnej sytuacji kiedy istnieje podpisana roczna umowa pracy zleconej
    i chciałabym ją zerwać z tego względu, że dostałam lepszą ofertę pracy-czy i
    jak moge to zrobić, czy i jakie grożą mi sankcje wg kodeksu cywilnego.