PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic jak pracodawca olewa i nie chce dac pit 11?

  • 1. Data: 2002-04-12 17:03:33
    Temat: co zrobic jak pracodawca olewa i nie chce dac pit 11?
    Od: "Dzejk" <3...@p...com>

    z gory dzieki
    dzejk

  • 2. Data: 2002-04-12 17:16:46
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Dzejk" <3...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a973ki$1065$1@pingwin.acn.pl...
    > z gory dzieki

    Postraszyć US?

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain
    www.brywczynski.tk Your mother's quite insane
    UIN:27412398 Cat food cat food cat food again

  • 3. Data: 2002-04-12 17:27:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/07202-677/aktualno
    sci.html?id_gpol2=4048

    Zdrówko

  • 4. Data: 2002-04-12 20:25:04
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Konrad Brywczyński wrote:

    > Postraszyć US?

    Po co straszyć? Napisać, że nie daje i odmawia, podpisać się i wysłać
    poleconym. Do pracy przychodzić uśmiechniętym i pełnym życzliwości,
    także dla pracodawcy. Jak sprawa dotrze do pryncypała i skoczy z buzią
    odpowiedzieć: - Aaaa, to o ten PIT chodzi? Dawno o nim zapomniałem, nic
    ważnego.-(AAAghrrr...) - Pewnie, że napisałem, a co, mnie się mieli
    czepiać? Ale żalu nie mam.
    Przygoda może skończyć się wypowiedzeniem, niekoniecznie
    natychmiastowym. Z tym trzeba się liczyć.

    Dogbert, Manager Nowego Typu