PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁATWY ZAROBEK!!! › Re: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Date: Tue, 16 Apr 2002 18:35:12 GMT

    On Tue, 16 Apr 2002 08:03:23 +0200, "krzysztofsf" <k...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >Mozlwe, ze juz niedlugo bede zmuszony szukac pracy. Na pewno wykorzystam
    >wszystkie mozliwosci, aby kogos zainteresowac moja osoba. Pare lat temu
    >faktycznie w ten sposob zajalem sie akwizycja jednego z programow w moim
    >miescie (Szczecin), i nawet sprzedalem w jednej firmie. I tak nie mialem nic
    >innego do robienia w tym czasie, natomiast pamietam z tego doswiadczenia to,
    >ze w miare sensownie udawalo mi sie dotrzec do pracownikow na roznych
    >szczeblach i nawiazac z nimi jakis bardziej osobisty kontakt. Nie uwazam tego
> [...]
    [ciach..]
    Nie mam nic przeciwko akwizycji - pod warunkiem ze sa jasno okreslone
    reguly gry - niestety zwykle trzeba sie ich domyslac. Zaprezentowana
    oferta wyglada jak wyglada - oczywiscie wiadomo ze tonacy brzytwy sie
    chwyta - klopot ze akurat liste przegladaja na ogol umiejacy czytac i
    rozumiec przeczytany tekst a ci raczej tej oferty sie nie chwyca.
    Ogolnie nieufnie patrze na wszystkie "niepotykane okazje" bo zdaje
    sobie sprawe ze za okazje ktos musi zaplacic

    Pzdr
    Limfo