PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁATWY ZAROBEK!!! › Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    From: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ŁATWY ZAROBEK!!!
    Date: Mon, 15 Apr 2002 22:05:57 +0200

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3cbb26b5.5801650@news.dialog.net.pl...
    > On 15 Apr 2002 11:26:46 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Ja zas marnie widze szanse na dotarcie akwizytora do szefa. Moim
    > zdaniem jest to darmowy sposob na zwiekszenie sprzedazy. Duze firmy
    > musza wydawac pieniadze na reklame, konferencje, nieformalne dojscia i
    > lapowki aby dotrzec do kregow decyzyjnych i wywolac pozadana rekacje.
    > Wasza taktyka wyglada na taktyke chinskiej armii rzucamy na front
    > milion chinczykow jak front zostanie sforsowany to dobrze jak nie to
    > nastepny milion. Tu za prace 100 akwizytorow dostanie pieniadze 1 (ale
    > wyplata bedzie jak dla 1).

    Wg mnie rzecz chyba nie w samej zasadzie sprzedazy poprzez przedstawicieli,
    a w szczegolach:
    1) stawki (10 % na poczatek. Znajdz chetnego, umow sie na pokaz, zainstaluj
    demo, przeprowadz pokaz (pojutrze jak bedzie ksiegowa wiec druga wizyta).
    Co ktory pokaz konczy sie sukcesem?
    2) Wsparcie ze strony producenta. Czy jest jakas reklama w branzy? Strona
    www raczej zniecheca (zelastwo nawet nie komputerowe a gdzie im do
    software'u)
    itd.

    Moze w Lodzi sa inne realia? Bedac na delegacji skorzystalem kiedys z
    drobnej naprawy w Lodzi.
    Trafilem do firmy obwieszonej autoryzacjami IBM, Compaq, HP, sprawialo to
    wrazenie jakby pracowali na stawkach jak ostatnio HP dla IACS
    a zaplacilem 15 zl. Sama na fakture facet wypisywal z 0,5 h bo byla sobota
    i kogos od faktur nie bylo.

    Sam bym sie podjal sprzedazy czegos np. przy wyzszej prowizji, solidnym
    wsparciu marketingowym albo pewnosci ze pozniejsza obsluga tez bedzie szla
    przeze mnie.....