PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrowersje w CV: Co jest gorsze

  • 31. Data: 2009-11-19 12:54:17
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-19, zly <b...@N...fm> wrote:

    [...]

    > A broń służy do zabijania. Torrent to możliwości, jak zostaną wykorzystane
    > to inna bajka. Przykład noży, broni, czy spamu już dostałe. Znajdzie się
    > jeszcze więcej

    Przykłady są z dupy.
    Porónujecie *torrent* (technologie), podczas gdy mowa jest o *stronie ułatwiającej
    wymianę nielegalnego oprogramowania*. Jest to jej jedynym celem. Koniec. Kropka.

    > co jest?

    Pierdolenie Kotka Za Pomocą Młotka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2009-11-19 12:58:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Maile to też w znakomitej większości karalny spam, czy to znaczy, że
    > osoba pisząca programy pocztowe powinna być napiętnowana?

    Spam o którym piszesz jest wysyłany w znakomitej większości przez oprogramowanie
    specjalizowane,
    napisane właśnie w celu spamowania. Więc tak, osoba coś takiego pisząca ma pełną tego
    świadomość
    i powinna być napiętnowana.

    > Nie trzeba jakoś specjalnie wybielać, większość społeczeństwa albo
    > nie wie o co chodzi, albo to popiera.

    Ja nie mówię że chcę bronić. Ale wkurwia mnie takie wybielanie. Ktoś chce prowadzić
    stronę
    ułatwiającą życie piractwu, niech to robi, ale niech nie pociska kitu, że to w celu
    wymiany
    legalnego softu powstało i tylko Ci Źli Użytkownicy postanowili inaczej, i co on
    Biedny
    Administrator ma zrobić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2009-11-19 12:59:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):

    > Nie no, proszę... Torrenty w znakomitej ilości przypadków służą w znakomitej
    > większości przypadków do wymiany kontentu nielegalnego.

    Oceniasz to wedle siebie prawda? Czy jak?

    j.

  • 34. Data: 2009-11-19 13:00:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-19, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    [...]

    > Oceniasz to wedle siebie prawda? Czy jak?

    Czy jak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2009-11-19 13:01:38
    Od: Pat <k...@o...pl>

    zly pisze:

    > A ofiara nie ma straty.

    :)

    A jak Ci ukradną samochód to tez nie ma straty ?

    Kupuje samochod, wydaje kasie | Kupuje program(zlecam programistą by go
    dla mnie napisali), wydaje kasę.

    Samochód ma mi służyć jak wozidlo | Program ma mi sluzyc jako źródło
    zarobku, odzyskania zainwestowanych pieniędzy.

    Kradną Ci samochod, masz strate, nie ma wozidla | Kradna Ci program,
    masz strate, nie odzyskasz zainwestowanych pieniędzy.

  • 36. Data: 2009-11-19 13:01:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):

    > Przykłady są z dupy. Porónujecie *torrent* (technologie), podczas gdy
    > mowa jest o *stronie ułatwiającej wymianę nielegalnego
    > oprogramowania*. Jest to jej jedynym celem. Koniec. Kropka.

    Hmm... To jak mam branzowa ksiazke telefoniczna zawierajaca adresy
    warsztatow motoryzacyjnych to co? Przeciez wiadomo (1), ze kazdy
    warsztat korzysta z kradzionych czesci i cofa liczniki wiec prezesow PKT
    i PF nalezy zamknac za wspoludzial?

    (1) ot takie glupie, z dupy, zalozenie ;)

    j.

  • 37. Data: 2009-11-19 13:02:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-19, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Czy jak.

    A konkretnie to np:
    http://isohunt.com/stats.php?mode=btSites

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2009-11-19 13:06:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-19, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > i PF nalezy zamknac za wspoludzial?
    >
    > (1) ot takie glupie, z dupy, zalozenie ;)

    Możesz wstawiać dowolne głupie założenia, co nie zmienia faktu, że strona
    do wymiany linków torrentowych służy do piracenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2009-11-19 13:24:17
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 18, 11:54 am, "iso" <n...@i...pl> wrote:

    > Mihau gdybyś poznał chodź podstawy działu kadr wiedziałbyś,
    > że poza umiejętnościami w zawodzie, niezbędne są przynajmniej podstawy
    > interpersonalne, umiejętność pracy w zespole i znajomość
    > norm społecznych.

    Nie wiem co stworzenie strony z torrentami ma wspólnego z "podstawami
    interpersonalnymi" i umiejętnością pracy w zespole. No, ewentualnie
    może mieć, biorąc pod uwagę kwestię czy stronę wykonano indywidualnie
    czy w zespole. Ale to poboczny wątek.

    Co do norm społecznych, sprawa jest mocno dyskusyjna. Jeśli za normę
    przyjmuje się zachowanie większości, to mogę się założyć, że normą
    jest wymiana filmów i muzyki z pominięciem zakupu oryginału. Twierdzę
    również, że pracownicy działów kadr nie są od tej normy jakimś świętym
    wyjątkiem i torrentów używają.

    > Programista, który ułatwia rozpowszechnianie pirackiego oprogramowania
    > to tak jakby ochroniarz zdradzał tajniki zabezpieczeń w banku przy kielichu
    > lub nauczyciel, który pozwala ściągać.

    Mylisz rzetelne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych z
    działalnością na własną rękę.

    Większość programistów jakich znam (a znam sporo), ściąga z torrentów
    na potęgę. A jakoś nie słyszałem, by któryś przy kielichu wyjawiał
    tajniki zabezpieczeń czy inne istotne dane swojego pracodawcy lub
    klienta.

    ROTFL.

    --
    mihau

  • 40. Data: 2009-11-19 13:26:52
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 19, 9:40 am, MK <w...@p...fm> wrote:

    > Karczycho zleca Ci wstawienie okien w jednym z jego hangarow.
    > Wstawisz?
    > Będziesz się potem tym chwali w CV ?

    Jeśli okna są wstawione dobrze, to czemu się nie pochwalić?

    --
    mihau