PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej prestiżowy zawód

  • 1. Data: 2009-11-14 17:06:36
    Temat: Najbardziej prestiżowy zawód
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    W opozycji do wątku "najgorsza praca" chciałem zapytać was odwrotnie: jaką
    pracę uważacie za najbardziej prestiżową.
    Moje typy: astronauta, pilot samolotu, ewentualnie jakiś może programista
    produkujący soft np. właśnie do samolotów czy promów/stacji kosmicznych, gdzie
    nie ma miejsca na pomyłkę i wiadomo że musi mieć IQ w granicach 180. Albo
    dobry chirurg (neuro-, kardiochirurg).
    Pytam o pracę najbardziej prestiżową a nie najlepszą.

  • 2. Data: 2009-11-14 17:09:49
    Temat: Re: Najbardziej prestiżowy zawód
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Łukasz pisze:
    > W opozycji do wątku "najgorsza praca" chciałem zapytać was odwrotnie: jaką
    > pracę uważacie za najbardziej prestiżową.

    Działacz związkowy ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-11-14 17:11:09
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosmicznych, gdzie
    > nie ma miejsca na pomyłkę i wiadomo że musi mieć IQ w granicach 180.

    Prezydent USA ;-)

    Co do tego programisty to chyba z projektantem tychże systemów go
    pomyliłeś. Bo koder to ani wymagająca ani prestiżowa praca nie jest. Ot
    zwykły wyrobnik znający jakiś język programowania i kodujący to co ktoś
    inny wymyślił. Błędami się też przejmować nie musi bo od tego są
    testerzy, którzy mu pokażą co i gdzie ma poprawić.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 4. Data: 2009-11-14 17:15:22
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 14/11/2009 17:06, Łukasz wrote:
    > W opozycji do wątku "najgorsza praca" chciałem zapytać was odwrotnie: jaką
    > pracę uważacie za najbardziej prestiżową.
    > Moje typy: astronauta, pilot samolotu, ewentualnie jakiś może programista

    nauczyciel albo lekarz .... (astronauta też nie w Polsce)

    B.

  • 5. Data: 2009-11-14 17:59:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdmo2s$gra$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@g...pl> pisze:

> [...]
    > 180. Albo dobry chirurg (neuro-, kardiochirurg).
    > Pytam o pracę najbardziej prestiżową a nie najlepszą.
    Infantylnie postawione pytanie, bo niby gdzie najbardziej prestiżowy?
    U np. buszmenów - szaman. W Polsce raczej chyba nie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-11-14 19:37:13
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 14 Lis, 18:06, "Łukasz" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dobry chirurg (neuro-, kardiochirurg).
    > Pytam o pracę najbardziej prestiżową a nie najlepszą.

    Według tych co zachęcają to pracownik do obsługi e-mail ;)

  • 7. Data: 2009-11-14 19:45:15
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:hdmr4v$8bp$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:hdmo2s$gra$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    > Infantylnie postawione pytanie, bo niby gdzie najbardziej prestiżowy?
    > U np. buszmenów - szaman. W Polsce raczej chyba nie.

    Szaman - uzdrowiciel. Wróżbita przepowiadający przyszłość.
    Bardzo prestiżowy w Polsce.

  • 8. Data: 2009-11-14 19:48:52
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Według tych co zachęcają to pracownik do obsługi e-mail ;)

    A wśród dzieci strażak cieszy się dużym uznaniem.
    Zaraz po nim policjant.

  • 9. Data: 2009-11-14 23:34:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdn1h4$63c$1@atlantis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Szaman - uzdrowiciel. Wróżbita przepowiadający przyszłość.
    > Bardzo prestiżowy w Polsce.
    Sam wymyśliłeś tę definicję chyba, no nie?
    Bo słowniki i encyklopedie ujmują ten termin inaczej.
    A w Polsce wielce prestiżowym zawodem jest także z pewnością wielorybnik,
    łowca fok oraz poławiacz pereł. :)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-14 23:39:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdn1nq$6hf$1@atlantis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > A wśród dzieci strażak cieszy się dużym uznaniem.
    > Zaraz po nim policjant.
    Jak wśród dzieci to jeszcze astronauta (sporo ich szczególnie w krajach
    Afryki równikowej, Ameryki łacińskiej i Oceanii, a także w Polsce) i pilot.
    U dzieci nieco starszych dodatkowo klepacz kodu... ;))

    --
    Jotte