PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno

  • 1. Data: 2009-11-14 19:51:37
    Temat: Praca na czarno
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Witam
    Pracowałem na czarno jakiś czas , pracodawca nie chce wyplacić
    pieniażków.Jak go podpuscić żeby zapłacił?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-14 22:09:36
    Temat: Re: Praca na czarno
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 20:51:37 +0100, tomas napisał(a):

    > Pracowałem na czarno jakiś czas ,

    To zdecydowanie bardziej na niekorzyść jego niż twoją. Jak masz świadków,
    lub dowody, że pracowałeś to myk do PIP

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-11-15 00:05:27
    Od: tomas <t...@n...pl>

    zly pisze:

    > To zdecydowanie bardziej na niekorzyść jego niż twoją. Jak masz świadków,
    > lub dowody, że pracowałeś to myk do PIP

    Postraszenie inspektoratem nadzoru budowlanego ma jakis sens?

  • 4. Data: 2009-11-15 05:54:14
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Postraszenie inspektoratem nadzoru budowlanego ma jakis sens?

    Największy sens to miałoby karanie również wspólników tego nielegalnego
    procederu, czyli pracowników.
    Może wtedy by do niektórych zakutych głów w końcu dotarło, jaką głupotą jest
    wtrącanie się państwa między wódke a zakąske.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2009-11-15 07:02:46
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 15 Lis, 01:05, tomas <t...@n...pl> wrote:

    > Postraszenie inspektoratem nadzoru budowlanego ma jakis sens?

    Raczej inspektorem pipy

  • 6. Data: 2009-11-15 11:35:56
    Od: tomas <t...@n...pl>

    gr pisze:

    > Raczej inspektorem pipy

    Jakie wiec dowody skoro pracowałem na budowie a nie w biurze.
    Nadzór budowlany mogłby im tam namieszać a przynajmniej , mieli by
    problemy.Zauważyłem że złamali pare razy prawo na budowie.

  • 7. Data: 2009-11-15 12:27:36
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu>

    Órzytkownik "tomas" napisał:
    > Jakie wiec dowody skoro pracowałem na budowie a nie w biurze.
    > Nadzór budowlany mogłby im tam namieszać a przynajmniej , mieli by
    > problemy.Zauważyłem że złamali pare razy prawo na budowie.

    z odzyskaniem kasy to skoro po dobroci się nie da, to po prostu wynieś
    kiedyś nocą z budowy pare worków cementu, albo betoniarkę i opchniesz ją na
    allegro za 800zł i będziesz 200zł do przodu:O)
    noatomiast jeśli nie masz dowodów, to jeśli wiesz że na budowie zatrudnia
    się na czarno i jeszcze narusza prawo to sytuację opisz i zgłoś do PIPu jak
    już ci radzono

  • 8. Data: 2009-11-15 14:21:56
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Papa Smurfs wrote:

    > z odzyskaniem kasy to skoro po dobroci się nie da, to po prostu wynieś
    > kiedyś nocą z budowy pare worków cementu, albo betoniarkę i opchniesz ją
    > na allegro za 800zł i będziesz 200zł do przodu:O)

    za publiczne namawianie do popełnienia przestępstwa to chyba 2 lata są
    teraz?

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 9. Data: 2009-11-15 16:30:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdp3ei$o4f$1@nemesis.news.neostrada.pl Lemat
    <#@lemat.priv.pl> pisze:

    > za publiczne namawianie do popełnienia przestępstwa to chyba 2 lata są
    > teraz?
    Jemu nie grozi - to czubek.
    W razie czego będą leczyć, nie karać.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-15 16:34:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdn1r2$226$1@news.mm.pl tomas <t...@n...pl>
    pisze:

    > Pracowałem na czarno jakiś czas , pracodawca nie chce wyplacić
    > pieniażków.Jak go podpuscić żeby zapłacił?
    Udać, że jesteś naiwniak i dajesz się robić w konia, po czym spróbować
    popracować tak dla niego znowu. Tym razem zbierając dowody (np. zdjęcia).
    Pewnie zresztą nie byłeś jedyny, a i obecnie też takich ma.

    --
    Jotte