PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: 19 Nov 2009 13:58:43 +0100

    On 2009-11-19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Maile to też w znakomitej większości karalny spam, czy to znaczy, że
    > osoba pisząca programy pocztowe powinna być napiętnowana?

    Spam o którym piszesz jest wysyłany w znakomitej większości przez oprogramowanie
    specjalizowane,
    napisane właśnie w celu spamowania. Więc tak, osoba coś takiego pisząca ma pełną tego
    świadomość
    i powinna być napiętnowana.

    > Nie trzeba jakoś specjalnie wybielać, większość społeczeństwa albo
    > nie wie o co chodzi, albo to popiera.

    Ja nie mówię że chcę bronić. Ale wkurwia mnie takie wybielanie. Ktoś chce prowadzić
    stronę
    ułatwiającą życie piractwu, niech to robi, ale niech nie pociska kitu, że to w celu
    wymiany
    legalnego softu powstało i tylko Ci Źli Użytkownicy postanowili inaczej, i co on
    Biedny
    Administrator ma zrobić.

    --
    Wojciech Bańcer