PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyżka za mgr inż. ??? › Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
  • Data: 2004-10-30 06:54:39
    Temat: Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:clua69$m8p$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:clu5dj$cqp$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op . pl>
    > PS. Czytając niektóre Twoje wypowiedzi miałem, jak sądzę, prawo
    spodziewać
    > sie trochę bardziej rzeczowej polemiki. Czemu się zawiodłem? Ty nie
    dajesz
    > rady, ja nie jestem wart, czy temat bez sensu?

    Czasem ma się po prostu uczulenie na cos i nie da rady wypowiadac sie
    spokojnie, bo nawet przejście obok robi wypryski.

    Uważam, że każda kasa jak wpłynie do firmy/człowieka powinna być efektem
    pracy na wolnym rynku. Jakiekolwiek najmniejsze odstepstwo od tej zasady
    powoduje rakowienie organizmu.

    vertret