PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyżka za mgr inż. ???

  • 1. Data: 2004-10-28 18:59:30
    Temat: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Od: "GR" <g...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    mam pytanko czy jest jakas ustawa, która mówi ile się należy więcej jesli ma
    sie wykształcenie wyższe.
    Obecnie pracuje 1,5roku na umowe o pracę na czas nieokreslony.
    Niedawno się obroniłem i mam przed nazwiskiem przedrostek jak w tytule :))))
    Ciekawe na ile mogę liczyć.
    Jesli cos wiecie czekam na info.
    Obecne zarobki podstawowe okolo 1700 netto.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-10-28 19:12:55
    Temat: Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik GR napisał:

    > mam pytanko czy jest jakas ustawa, która mówi ile się należy więcej jesli ma
    > sie wykształcenie wyższe.

    Nie ma.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 3. Data: 2004-10-28 19:49:10
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    W prywatnych zakładach raczej nikt na to nie patrzy- nie słyszałam o
    podwyżkach. Moja mama za studia dostała podwyżkę 40 złotych- pracuje w
    urzędzie. Nawet jej się szkoła nie zwrci.
    Takie czasy
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-28 22:44:21
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    PRL zlikwidowano na szczęście jakieś 15 lat temu.

  • 5. Data: 2004-10-29 06:17:25
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    To Pisał Romek wrote:

    > PRL zlikwidowano na szczęście jakieś 15 lat temu.

    W pewnym sensie PRL bardzo dobrze funkcjonuje jeszcze w wielu
    instytucjach państwowych.

    W przypadku nauczycieli faktycznie stawka jest wyższa, jeśli ma się
    wykształcenie wyższe.

    (Powyższych dwu wypowiedzi nie należy zbytnio łączyć w całość.)

    Sebastian Ce

  • 6. Data: 2004-10-29 07:00:10
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Sebastian Celejewski" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:clsn9i$k9t$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wykształcenie wyższe.
    >
    > (Powyższych dwu wypowiedzi nie należy zbytnio łączyć w całość.)

    Nie trzeba zbytnio łączyć bo się same bardzo dobrze łączą.
    Należałoby nawet dokonać jakiegoś procesu odwrotnego, ale co na to
    towarzysze z ZNP powiedzą?

    vertret

  • 7. Data: 2004-10-29 07:00:31
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Sebastian Celejewski napisał(a):

> [...]
    > wykształcenie wyższe.
    >
    > (Powyższych dwu wypowiedzi nie należy zbytnio łączyć w całość.)

    tak jak na poaczatku zarabiasz 600 zł to po roku pracy 800 pomimo ze
    masz mgr.

  • 8. Data: 2004-10-29 07:46:17
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    > W pewnym sensie PRL bardzo dobrze funkcjonuje jeszcze w wielu
    > instytucjach państwowych.
    >
    > W przypadku nauczycieli faktycznie stawka jest wyższa, jeśli ma się
    > wykształcenie wyższe.

    To, ze nauczyciel z mgr zarabia wiecej niz nauczyciel bez mgr (jesli
    tacy wogule jeszcze są - czego nie wiem) to chyba nie jest wina dobrego
    funkcjonowania PRL-u w instytucji. W firmach prywatnych wlasciciel
    ustala siatke plac - jesli uwaza, ze mgr powinien zarabiac wiecej to
    daje mu podwyzke. W szkolach ministerstwo edukacji ustala siatke plac
    (jako iz jest swoistym wlascicielem wszystkich szkol) i ustalilo, ze mgr
    ma miec wiecej (i dobrze).
    PRL funkcjonuje przede wszystkim w glowach ludzi. Zarowno tych co pytaja
    o przepisy gwarantujace podwyzke za mgr, jak i tych co w kazdym
    przejawie dzialalnosci instytucji dostrzegaja przejawy PRLu.

    Pozdrawiam
    T.

  • 9. Data: 2004-10-29 08:08:15
    Temat: Re: Jak podwyÂżka za mgr inÂż. ???
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >Witam,
    >
    >mam pytanko czy jest jakas ustawa, która mówi ile si? nale?y wi?cej jesli ma
    >sie wykszta?cenie wy?sze.
    >Obecnie pracuje 1,5roku na umowe o prac? na czas nieokreslony.
    >Niedawno si? obroni?em i mam przed nazwiskiem przedrostek jak w tytule :))))
    >Ciekawe na ile mog? liczyae.
    >Jesli cos wiecie czekam na info.
    >Obecne zarobki podstawowe okolo 1700 netto.

    ROTFL do kwadratu:):) koles z wyzszym wyksztalceniem zadaje takie pytanie;)
    i pewnie jeszcze mgr ekonomii :):)

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com

  • 10. Data: 2004-10-29 08:16:42
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Tomek Bogusz" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:clsslq$kd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > PRL funkcjonuje przede wszystkim w glowach ludzi.

    Zgadzam sie.

    > Zarowno tych co pytaja o przepisy gwarantujace podwyzke za mgr, jak i
    tych co w kazdym
    > przejawie dzialalnosci instytucji dostrzegaja przejawy PRLu.

    Bo tak sie niestety składa, że 99,9% pracownków zakładów pracy, których
    właścicielem jest państwo nie przyjmuje do wiadomości w jakim celu ich
    firma istnieje i zajmują się tylko tworzeniem sobie cieplarnianych
    warunków do przeżycia do emerytury.

    vertret