PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyżka za mgr inż. ??? › Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Date: Fri, 29 Oct 2004 22:46:26 +0200

    W wiadomości news:clu5dj$cqp$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op . pl>
    pisze:

    > Świadomie obserwuje polską rzeczywistość jakieś 30 lat i uważam, że
    > najlepszym rozwiązaniem byłoby zamknięcie WSZYSTKICH zakładów pracy, gdzie
    > pracodawca jest mniej lub bardziej bezpośrednio państwo i zbudowanie od
    > nowa prywatnych.
    Pomijając kwestię, że jest to odpowiedź mająca sie do pytania jak stringi
    założone tył-na-przód do elegancji, to znasz jakiś kraj, który tak zrobił?

    > Ja też tak nazywam ich okolicznościowe protesty.
    Nie szkodzi - wolno Ci.

    Jotte

    PS. Czytając niektóre Twoje wypowiedzi miałem, jak sądzę, prawo spodziewać
    sie trochę bardziej rzeczowej polemiki. Czemu się zawiodłem? Ty nie dajesz
    rady, ja nie jestem wart, czy temat bez sensu?