PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 14:51:13
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c5qrfp$e8t$1@nemesis.news.tpi.pl>, w...@o...pl says...

    > Ostatnio niemal jednocześnie poznaliśmy miesięczne zarobki dwóch gwiazd
    > telewizyjnych - Tomasza Lisa (zarabiał 80 tys. miesięcznie) i Kamila
    > Durczoka (ma zarabiać i chyba też dotąd zarabiał 60 tys.).
    > Ja uważam, że ich wysokość jest odzwierciedleniem wysokiej pozycji zawodowej
    > i klasy dziennikarza, wolnej gry popytu i podaży. Uważam je więc za
    > uzasadnione. Ale spotkałem się z paru negatywnymi ocenami takich kominów.

    W Polsce to normalne. Jak sie komus powiedzie i duzo zarabia, to za
    chwile znajduje sie cala mala Polaczkow - zawistnikow. Tego typu ludzie
    najczesciej sami nie potrafia nic osiagnac i sa tym sfrustrowani. Kiedy
    dowiaduja sie, ze komus sie powiodlo, to najchetniej sprowadziliby na
    nich tysiace nieszczesc, aby w tak bezsensowny sposob polepszyc swoje
    wlasne samopoczucie.

    ..:: fabio