PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?

  • 1. Data: 2002-01-07 13:44:23
    Temat: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    Od: "Maja Borowik" <k...@i...pl>

    Moze to pytanie sie juz pojawilo...

    Dla mnie to dosc pilna sprawa... Ktos cos wie???

    Pozdr.

  • 2. Data: 2002-01-07 14:50:34
    Temat: Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 14:44:23 +0100, "Maja Borowik" <k...@i...pl>
    wrote:

    >Moze to pytanie sie juz pojawilo...
    >
    >Dla mnie to dosc pilna sprawa... Ktos cos wie???
    >
    >Pozdr.
    Chwilowy ponoworoczny zastoj..zdarza sie

    krzych

  • 3. Data: 2002-01-07 15:07:56
    Od: r...@n...com.pl (Renata Pawlonka-Telka)

    jeszcze ok. dwóch tygodni temu zyla.
    ale okres teraz chyba nie jest najlepszy - rozliczenia budzetowe raczej
    przewazaja niz zatrudnianie pracowników
    pozdrawiam
    Renatapt

  • 4. Data: 2002-01-07 15:45:34
    Od: DJ <d...@p...gazeta.pl>

    krislob wrote:

    > Chwilowy ponoworoczny zastoj..zdarza sie

    Chwilowy? Takiej przerwy to nie pamiętam od dawien dawna.
    Może szanowny moderator utknął w jakiejś zaspie i potrzebuje
    zastępcy?

    --
    DJ

  • 5. Data: 2002-01-07 16:01:18
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

  • 6. Data: 2002-01-07 17:23:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    On 7 Jan 2002, Michal Jeczalik wrote:

    > Moderowanie stoi z powodów technicznych (wynikłych po mojej, a
    > nie Romka stronie) od 28.12, ale posty zostały odzyskane
    > (uff...) i niedługo pojawią się na grupie.

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=613957
    &dzial=010386

    [...]

    Coraz bardziej dramatyczna jest sytuacja na rynku pracy. Po raz
    pierwszy liczba bezrobotnych przekroczyła 3 mln. Bezrobotnych
    jest o ponad 400 tys. osób więcej niż w ubiegłym roku i stanowią
    oni już 16,8 proc. ludności czynnej zawodowo, wobec 16,4 proc. w
    październiku. Co więcej, aż 418 tys. osób oficjalnie nie jest
    zaliczanych do bezrobotnych, ale ma prawa do świadczeń
    przedemerytalnych, czyli de facto też jest bez pracy. Na
    niekorzyść poszukujących pracy działa zwiększanie się liczby osób
    w wieku produkcyjnym, zwłaszcza powyżej 44. roku życia.

    Najmniejsze bezrobocie jest w województwie mazowieckim - 12,6
    proc., a największe w warmińsko-mazurskim - 28,1 proc.
    Zdecydowana większość bezrobotnych rejestruje się po raz kolejny,
    coraz trudniej jest znaleźć pracę. - Ze 150 tys. osób, które
    przestały być zaliczane do bezrobotnych, tylko połowa znalazła
    jakąkolwiek pracę - powiedział prezes GUS. Reszta utraciła status
    bezrobotnego, rozpoczęła staż u pracodawcy, przeszła na rentę lub
    emeryturę czy po prostu zrezygnowała.

    [...]

    A Wam moderowanie stoi, ale - ba - jest nadzieja, że "niedługo"
    ruszy. Pewnie jakiś procent z tych 3 mln się ucieszy.

    PS. Skonfiguruj sobie prawidłowo program do pisania na newsy.
    Vide: Content-Type: multipart/mixed; boundary="=-=-="

    --
    Dariusz Jaworski
    d...@s...waw.pl

  • 7. Data: 2002-01-07 17:30:45
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    DJ <d...@p...gazeta.pl> writes:

    > Chwilowy? Takiej przerwy to nie pamiętam od dawien dawna.
    > Może szanowny moderator utknął w jakiejś zaspie i potrzebuje
    > zastępcy?

    Widzę, że u wielu osób nienawiść do moderatora jest wrodzona i całkowicie
    niereformowalna. Romek sprawuje się chyba doskonale, przerwa miała
    charakter techniczny, swoje żale proszę wylewać na panów z NetworkSolutions
    za ich partactwo. Jeśli ktoś cierpi na wściekliznę paranoidalną w jej
    klinicznej odmianie, to może też wyżywać się na Tomku Surmaczu za to, że ma
    prawo wyjechać czasem na wakacje i nie zmienić forwardu.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2002-01-07 17:34:42
    Od: <g...@g...pl>

    > Moze to pytanie sie juz pojawilo...
    >
    > Dla mnie to dosc pilna sprawa... Ktos cos wie???

    zyje, zyje... tyko, ze w styczniu tak bedzie jak teraz jest czyli zastuj z
    praca... tak bywa na poczatku roku...;(

    pozdr, seba sz.

  • 9. Data: 2002-01-07 17:34:50
    Od: DJ <d...@p...gazeta.pl>

    Michal Jeczalik wrote:

> [...]
    > klinicznej odmianie, to może też wyżywać się na Tomku Surmaczu za to, że ma
    > prawo wyjechać czasem na wakacje i nie zmienić forwardu.

    Nie chodzi o nienawiść (to raczej z Twojego postu bije nienawiść, więc
    polecam odrobinę świeżego powietrza zaczerpnąć) a o brak jakiejkolwiek
    informacji o tym co się dzieje z pl.praca.oferowana. Kiedy już ktoś o
    to zapytał to mu odpowiadasz pół żartem, pół serio że "niedługo
    będzie". A "przepraszam" nie wypada napisać? Rozumiem, że za
    moderowanie nikt Wam nie płaci. Jednak również nikt Was chyba do niego
    nie zmuszał, prawda?

    --
    DJ

  • 10. Data: 2002-01-07 18:25:27
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > polecam odrobinę świeżego powietrza zaczerpnąć) a o brak jakiejkolwiek
    > informacji o tym co się dzieje z pl.praca.oferowana.

    problem natury technicznej byl tego rodzaju, ze nie dal (mi) sie zdiagnozowac,
    a i przy okazji padla lacznosc z Samotnikiem, ktory mialby jakies sznase na
    dalsza diagnoze.
    co wiec mialem napisac?
    "nie dziala bo nie i nie wiem kiedy bedzie"?
    znaczyloby to dokladnie tyle ile nic nie napisanie, wiec siedzialem cicho.
    niestety potrwalo to troche dluzej niz mogloby sie zdawac ze jest mozliwe.
    trudno.
    grupa ruszyla juz z kopyta i zaraz (07-01-2002, 19:25) skoncze odkopywac sie
    spod tego co sie odnalazlo (juz kilka paczek poszlo, zaraz pojdzie ostatnia
    zalegla)

    pozdrawiam

    romek