PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pl.praca.oferowana jeszcze zyje? › Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    Date: Mon, 7 Jan 2002 18:23:32 +0100

    On 7 Jan 2002, Michal Jeczalik wrote:

    > Moderowanie stoi z powodów technicznych (wynikłych po mojej, a
    > nie Romka stronie) od 28.12, ale posty zostały odzyskane
    > (uff...) i niedługo pojawią się na grupie.

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=613957
    &dzial=010386

    [...]

    Coraz bardziej dramatyczna jest sytuacja na rynku pracy. Po raz
    pierwszy liczba bezrobotnych przekroczyła 3 mln. Bezrobotnych
    jest o ponad 400 tys. osób więcej niż w ubiegłym roku i stanowią
    oni już 16,8 proc. ludności czynnej zawodowo, wobec 16,4 proc. w
    październiku. Co więcej, aż 418 tys. osób oficjalnie nie jest
    zaliczanych do bezrobotnych, ale ma prawa do świadczeń
    przedemerytalnych, czyli de facto też jest bez pracy. Na
    niekorzyść poszukujących pracy działa zwiększanie się liczby osób
    w wieku produkcyjnym, zwłaszcza powyżej 44. roku życia.

    Najmniejsze bezrobocie jest w województwie mazowieckim - 12,6
    proc., a największe w warmińsko-mazurskim - 28,1 proc.
    Zdecydowana większość bezrobotnych rejestruje się po raz kolejny,
    coraz trudniej jest znaleźć pracę. - Ze 150 tys. osób, które
    przestały być zaliczane do bezrobotnych, tylko połowa znalazła
    jakąkolwiek pracę - powiedział prezes GUS. Reszta utraciła status
    bezrobotnego, rozpoczęła staż u pracodawcy, przeszła na rentę lub
    emeryturę czy po prostu zrezygnowała.

    [...]

    A Wam moderowanie stoi, ale - ba - jest nadzieja, że "niedługo"
    ruszy. Pewnie jakiś procent z tych 3 mln się ucieszy.

    PS. Skonfiguruj sobie prawidłowo program do pisania na newsy.
    Vide: Content-Type: multipart/mixed; boundary="=-=-="

    --
    Dariusz Jaworski
    d...@s...waw.pl