PracaGrupypl.praca.dyskusje › dofinansowanie do rozpoczecia wlasnej dzialalnosci

  • 1. Data: 2002-01-07 12:31:05
    Temat: Re: dofinansowanie do rozpoczecia wlasnej dzialalnosci
    Od: "kuba93" <k...@p...onet.pl>

    NIestety Urzędy Pracy mają ogromne kłopoty finansowe i obawiam się, że nie
    tak łatwo będzie otrzymać pożyczkę.
    Najlepiej zadzwonić do swojego urzędu i sprawdzić u źródła

    Pozdrawiam
    Quba

  • 2. Data: 2002-01-07 13:16:53
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    Dzien dobry Wszystkim w nowym, na pewno lepszym roku!!! :-)))
    Mam taki problem: od 1 marca staje sie bezrobotna - mam w planie rozpoczac
    wlasna dzialalnosc, znajomi radza mi abym zarejestrowala sie w urzedzie
    pracy jako bezrobotna i po jakims czasie otrzymam pozyczke na rozpoczecie
    dzialalnosci gospodarczej... czy to prawda? w jakiej wysokosci moze byc taka
    pozyczka? powiedziano mi ze na preferencyjnym procencie i po dwoch latach
    polowa moze byc umorzona.... czy ktos wie dokladniej o co chodzi?
    pozdrawiam serdecznie
    Basia