PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy wiesz, ze duzo wiesz?

  • 1. Data: 2002-01-07 12:24:53
    Temat: czy wiesz, ze duzo wiesz?
    Od: Zuk <z...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Chcialbym Was poinformowac, ze od niedawna dziala w sieci strona
    www.iekspert.pl - pierwsza tego typu w Polsce interaktywna platforma
    wymiany
    wiedzy, choc nie pierwsza na swiecie :-)

    Czym jest iEkspert.pl?
    Interaktywna platforma wymiany informacji, wykorzystujaca technologie
    Web i e-mail, dzieki której mozna korzystac z rozleglej wiedzy innych
    ludzi i uzyskac odpowiedz na niemal kazde pytanie.

    Kim sa eksperci portalu iEkspert.pl?
    To ludzie tacy jak Wy, którym sprawia przyjemnosc dzielenie sie wiedza
    i doswiadczeniem z innymi. Moze zechcecie do nich dolaczyc?

    Dzieki za wyrozumialosc i ewentualne zainteresowanie.

    Krzysztof Zukowski
    www.iekspert.pl

  • 2. Data: 2002-01-07 12:42:33
    Temat: Re: czy wiesz, ze duzo wiesz?
    Od: r...@n...com.pl (Renata Pawlonka-Telka)

    Wlasnie sprawdzalam te strony i niestety nie ma mozliwosci wejscia .
    Czy Tobie sie udalo?

    Renata

  • 3. Data: 2002-01-07 13:19:44
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Zuk <z...@p...gazeta.pl> writes:

    > Dzieki za wyrozumialosc i ewentualne zainteresowanie.

    Ja nie mam ani zainteresowania, ani wyrozumiałości.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/