PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pl.praca.oferowana jeszcze zyje? › Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    Date: 7 Jan 2002 18:25:27 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > polecam odrobinę świeżego powietrza zaczerpnąć) a o brak jakiejkolwiek
    > informacji o tym co się dzieje z pl.praca.oferowana.

    problem natury technicznej byl tego rodzaju, ze nie dal (mi) sie zdiagnozowac,
    a i przy okazji padla lacznosc z Samotnikiem, ktory mialby jakies sznase na
    dalsza diagnoze.
    co wiec mialem napisac?
    "nie dziala bo nie i nie wiem kiedy bedzie"?
    znaczyloby to dokladnie tyle ile nic nie napisanie, wiec siedzialem cicho.
    niestety potrwalo to troche dluzej niz mogloby sie zdawac ze jest mozliwe.
    trudno.
    grupa ruszyla juz z kopyta i zaraz (07-01-2002, 19:25) skoncze odkopywac sie
    spod tego co sie odnalazlo (juz kilka paczek poszlo, zaraz pojdzie ostatnia
    zalegla)

    pozdrawiam

    romek