PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie vs konto bankowe.

  • 1. Data: 2002-01-07 13:16:23
    Temat: Umowa zlecenie vs konto bankowe.
    Od: "Michal Bo`Chen Bochenski" <b...@o...waw.pl>

    Witam Panstwa Serdecznie.

    Nie wiem czemu, ale moj pracodawca _nie_chce_ wplacac mi pieniedzy na moje
    konto.
    Jestem zatrudniony na umowe zlecenie.
    Najciekawsze jest to, ze pracodawca powiedzial ze _nie_ma_takiej_mozliwosci_
    abym otrzymal pieniadze na konto.
    Czy jest jakas mozliwosc wymuszenia na pracodawcy przelewu?

    pomocy :-)

    pozdrawiam grupowiczow/ki goraco
    --
    |-----------------------------------|
    Michal Bo`Chen Bochenski

  • 2. Data: 2002-01-08 17:46:48
    Temat: Re: Umowa zlecenie vs konto bankowe.
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Michal Bo`Chen Bochenski" <b...@o...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:a1c73a$ftb$1@news.tpi.pl...
> [...]
    _nie_ma_takiej_mozliwosci_
    > abym otrzymal pieniadze na konto.
    > Czy jest jakas mozliwosc wymuszenia na pracodawcy przelewu?

    W czym problem? Najważniejsze że zapłaci, gotówka na rękę to też wypłata.
    O wiele gorzej jest gdy chcesz brać gotówkę, a pracodawca twierdzi że może
    tylko przelewem.

    Wiesiek