PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?

  • 11. Data: 2002-01-07 18:30:19
    Temat: Re: Czy pl.praca.oferowana jeszcze zyje?
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> writes:

    > A Wam moderowanie stoi, ale - ba - jest nadzieja, że "niedługo"
    > ruszy. Pewnie jakiś procent z tych 3 mln się ucieszy.

    Kurde, wybaczcie, bo jestem w złym humorze, ale... Powiem tak - nie wiesz,
    co się dzieje, więc za...milcz.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 12. Data: 2002-01-07 18:30:36
    Od: DJ <d...@p...gazeta.pl>

    Roman Kubik wrote:

    > grupa ruszyla juz z kopyta i zaraz (07-01-2002, 19:25) skoncze odkopywac sie
    > spod tego co sie odnalazlo (juz kilka paczek poszlo, zaraz pojdzie ostatnia
    > zalegla)

    Ok, ok, ok. Dobrze, że ruszyło i skończmy już złośliwości.

    :)

    --
    DJ

  • 13. Data: 2002-01-07 18:34:32
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > zyje, zyje... tyko, ze w styczniu tak bedzie jak teraz jest czyli zastuj z
    > praca... tak bywa na poczatku roku...;(

    pudlo ;-) [mam nadzieje]
    (niestety) ze wzgledu na problemy z lacznoscia niezalezne od:
    PWr, TS, MJvS, mnie bylo kilka dni przestoju, ale za to dzis!:

    cos z 80 ogloszen pojdzie!
    ponad 70 juz poszlo, resza zaraz, a moze juz cos aktualnego sie pojawilo
    to jeszcze przybedzie!

    pozdrawiam

    romek

  • 14. Data: 2002-01-08 10:24:44
    Od: "Maja Borowik" <k...@i...pl>

    Panowie spokojnie ;)))

    Ja tylko chcialam wiedziec co sie dzieje, bo nigdzie zadnego info nie ma.

    mam nadzieje, ze moderator upora sie z problemem i niewiele postow bedzie
    nie do odzyskania.

    Czekam na zmartwychwstanie oferowanej i pozdrawiam wszystkich.

  • 15. Data: 2002-01-08 10:26:57
    Od: krislob <k...@w...pl>

    pod haslem "ponoworoczny zastoj" mialem na mysli tak zwanego kaca ;-)]

    krzych

  • 16. Data: 2002-01-08 11:03:37
    Od: "emka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Maja Borowik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie do odzyskania.
    >
    > Czekam na zmartwychwstanie oferowanej i pozdrawiam wszystkich.

    Ja nie wiem o co dzisiaj jeszcze chodzi ?
    Grupa chodzi od wczoraj od godziny 18 .00
    Trzeba sprawdzić a nie tylko narzekać .
    Pozdrawiam

    emka

  • 17. Data: 2002-01-08 11:37:16
    Od: "Maja Borowik" <k...@i...pl>

    Mnie sie sciagnelo dopiero godzine temu...

    Ale dobrze, ze jest :))

  • 18. Data: 2002-01-08 16:52:02
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    krislob <k...@w...pl> wrote:
    > pod haslem "ponoworoczny zastoj" mialem na mysli tak zwanego kaca ;-)]

    nie pamietam kiedy mialem ostatnio tak dlugiego kaca ;)

    pozdrawiam

    romek