PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dobrze płacą? Bank Millenium

  • 1. Data: 2005-09-19 19:25:40
    Temat: Czy dobrze płacą? Bank Millenium
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Witam.
    Chciałem uzyskać informację o pracy asystenta w Banku Millenium. Jakie
    warunki a co najwazniejsze ile daja na początek. Z góry dzieki za info.
    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-19 20:04:32
    Temat: Re: Czy dobrze płacą? Bank Millenium
    Od: "ika" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Chciałem uzyskać informację o pracy asystenta w Banku Millenium. Jakie
    > warunki a co najwazniejsze ile daja na początek. Z góry dzieki za info.
    > Tomek
    na początek 1200 na rękę to max, po trzech latach (!!!) możesz starać się o
    podwyżkę do 1700 jeśli będziesz miał wyniki i dobrą opinię przełożonego.

    pozdr
    ika

  • 3. Data: 2005-09-19 20:17:32
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Meantic napisał(a):

    > Chciałem uzyskać informację o pracy asystenta w Banku Millenium. Jakie
    > warunki a co najwazniejsze ile daja na początek.

    (czytaj z przymrużeniem oka)
    Najważniejsze, powiadasz...
    Jeśli kasę stawiasz na 1 miejscu, to zainteresuj się pracą w kanalizacji
    miejskiej. Płacą tam ponoć nieźle... a atmosfera pracy... w sumie, dla
    Ciebie nieważne.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 4. Data: 2005-09-19 21:05:16
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432f179b$0$5433$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > Jeśli kasę stawiasz na 1 miejscu, to zainteresuj się pracą w kanalizacji
    > miejskiej. Płacą tam ponoć nieźle... a atmosfera pracy... w sumie, dla

    Jezeli masz takie znajomosci to zalatw mi prace w kanalizacji miejskiej.
    Wiesz taka praca ma duzo plusow. Tak jak napisales, kasa, ale to panstwówka,
    13 pensja, 14 pensja wiesz wczasy pod gruszą i takie tam dodatki. Nie
    obrazaj ludzi wykonujacych taka prace zajmij sie lepiej swoja strona bo ...
    (sam sobie dokończ).
    Tomek

  • 5. Data: 2005-09-19 21:12:21
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

> [...]
    > Jeśli kasę stawiasz na 1 miejscu, to zainteresuj się pracą w kanalizacji
    > miejskiej. Płacą tam ponoć nieźle... a atmosfera pracy... w sumie, dla

    To jest grupa dyskusyjna o pracy a nie o nasmiewaniu sie z kogos badz z
    jakiej. Obrazasz ludzi pracy - wydawalo mi sie ze jestes dzienikarzem osoba
    tak wazna w demokratycznym spoleczenstwie pelnym afer. Zreszta to co tu
    pisac szkoda slow aby wdawac sie w polemike z homo dzienikarzem - gatunkiem
    urastajacym do rangi opiniotworczej.

  • 6. Data: 2005-09-20 07:15:17
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Meantic napisał(a):

    > To jest grupa dyskusyjna o pracy a nie o nasmiewaniu sie z kogos badz z
    > jakiej.

    A czytać umiesz?

  • 7. Data: 2005-09-20 07:51:22
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432fb1bf$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A czytać umiesz?
    >
    > --
    > Pitt
    > http://republika.pl/p_przewlocki/

    Rurki z kremem idz sprzedawac.

  • 8. Data: 2005-09-20 08:01:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Meantic [Tue, 20 Sep 2005 09:51:22 +0200]:

    > Rurki z kremem idz sprzedawac.

    A ile placa? Bo to najwazniejsze...

    Kira (NMSP)

  • 9. Data: 2005-09-20 09:20:34
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432fb1bf$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A czytać umiesz?

    Pewnie tak samo jak pisać...

    MS

  • 10. Data: 2005-09-20 18:41:16
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Meantic napisał(a):

    > Rurki z kremem idz sprzedawac.

    Od tego mamy pracowników.
    A ode mnie ślę Ci ciepłe słowo od Wujka Staszka Mistrza Ciętej Riposty.
    Papapa.