PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Irlandii, paszport

  • 1. Data: 2005-09-19 13:43:40
    Temat: Praca w Irlandii, paszport
    Od: "Sirtap" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy aby podjąć legalną pracę w Irlandii wymagany jest paszport? Pytam, bo jeszcze
    niedawno był potrzebny, aby uzyskać Personal
    Public Service Number (PPS).

    Pozdrawiam, Andrew

  • 2. Data: 2005-09-19 18:14:12
    Temat: Re: Praca w Irlandii, paszport
    Od: Maciej Suszko <t...@o...art.no-spam.pl>

    Sirtap napisał(a):
    > Witam
    > Czy aby podjąć legalną pracę w Irlandii wymagany jest paszport? Pytam, bo
    jeszcze niedawno był potrzebny, aby uzyskać Personal
    > Public Service Number (PPS).

    A jak wyobrażasz sobie otrzymanie takiego dokumentu? - Paszport jest
    twoim podstawowym dokumentem stwierdzającym tożsamość, nie wiem jak jest
    z nowym dowodem osobistym... być może jest traktowany na równi z
    paszportem, ale mogę się mylić.

    --
    [ pozdrawiam, Maciej Suszko | .. http://osterode.art.pl/portfolio/ ... ]
    [ rlu:247800 ... gg:1671779 | .. mail: usuń 'no-spam' ................ ]

  • 3. Data: 2005-09-19 18:29:35
    Od: "Sirtap" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > twoim podstawowym dokumentem stwierdzającym tożsamość, nie wiem jak jest
    > z nowym dowodem osobistym... być może jest traktowany na równi z

    No właśnie na nowy dowód można przejechać przez granice, ale czy PPS można dostać na
    niego tego właśnie nie wiem.

  • 4. Data: 2005-09-20 19:31:27
    Od: "TS" <s...@b...ie>

    Slyszalem, ze mozna na dowod tez wszystko zalatwic. Na poczatku byly
    trudnosci, ale 100.000 podan z dowodami i ciaglymi utarczkami, ze tak tez
    mozna, zrobilo swoje i podobno teraz jest OK.

    pozdrawiam z Dublina,
    saper

  • 5. Data: 2005-09-25 15:02:26
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Cytat z odpowiedzi z jednego z angielskich biur pracy, może coś pomoże:

    2. If you are called in for a registration interview, then please bring
    your passport with you. If you are not coming in for an interview at this
    stage, we will be in touch with you to make other arrangements to get a
    validated copy of your passport to us.
    If you do not hold a British or EC / EEA passport, then please produce your
    passport with the endorsement confirming your entitlement to work in the UK,
    or a letter from the Home Office to this effect. An EC / EEA national
    identity card is also acceptable.

    najważniejsza końcówka