PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM PRACy

  • 1. Data: 2005-09-19 18:26:19
    Temat: SZUKAM PRACy
    Od: "angela" <a...@n...pl>

    Jestem obecnie przedstawicielem handlowym w branży FMCG i bardzo chetnie
    zmienię pracę. Szukam pracy w biurze w firmie szukającej koordynatora
    organizacji konferencji, spotkań, imprez. Praca moze być w całej Polsce, mam
    własne auto, jestem gotowa do częstych podróży służbowych. Języka angielski
    znam w stopniu komunikatywnym, posiadam mnóstwo innych umięjętnosci
    przydatnych w tej pracy - osoby/firmy zainteresowane proszę o kontakt:
    a...@n...pl lub telefon 603 04 09 07. Prześlę CV ze
    zdjeciem i list.

  • 2. Data: 2005-09-19 18:29:09
    Temat: Re: SZUKAM PRACy
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: angela [Mon, 19 Sep 2005 20:26:19 +0200]:

    > Jestem obecnie przedstawicielem handlowym w branży FMCG
    > i bardzo chetnie zmienię pracę.

    Chcesz o tym podyskutowac? Bo jesli nie, to pl.praca.szukana

    Kira

  • 3. Data: 2005-09-19 20:19:34
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    angela wrote: