PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to jest: system SAP R/3 ?

  • 21. Data: 2002-11-11 12:28:40
    Temat: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Od: "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqo77i$kko$1@news.onet.pl...

    > "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > [....smuty...]
    > Przestan pier***ic....

    Lubię dyskusje merytoryczne :))
    Z Tobą EOT

    Boguś

  • 22. Data: 2002-11-11 13:27:50
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    [....smuty...]
    > Co z tego, ze mam SAPa jeśli tenże nie ma wydruku kodów kreskowych? :)) A
    Przestan pier***ic....

    > więc kolejne 150k $ na zewnętrze rozwiązanie oczywiście rekomendowane
    przez
    > SAP :) I tak ziarnko do ziarnka zbierze się... kolejny milionik ;)) Jeśli
    > Twoją firmę stać na taką inwestycję i zależy CI na papirze, że na Twoich
    > serwerach buszuje Abap (nie Apap ;)) no to powodzenia :) Je jestem pewien,
    > że można to zrobić taniej i sprawniej.

    Powodzenia.

    Pzdr.

  • 23. Data: 2002-11-11 13:29:57
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    > O czym Ty do mnie mówisz? :)))
    > Mankament???
    > Nazywajmy rzeczy po imieniu - to jest DYSKWALIFIKACJA dla działalności
    > fiskalnej prowadzonej w polskich warunkach :))
    > A co do tego ma kapitał zewnętrzny???? Nie kleję intrygi. Przecież faktury
    > dokumenty magazynowe (sorry, ale zagramanica tego też nie ma :))
    wystawiasz
    > w Polsce i muszą one odpowiadać wymogom polskiego prawa :))

    Poczytaj co Ci odpowiedzialem na Twoj post o kodach kreskowych.

    Pzdr.

  • 24. Data: 2002-11-11 16:56:05
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    :))

    > Lubię dyskusje merytoryczne :))
    > Z Tobą EOT
    Ja tez lubie ale jak mi ktos mi mowi ze komputer nie ma processora i
    zaczyna gadac o assemblerze, to troche mi zal jego pracodawcy...

    pzdr.

  • 25. Data: 2002-11-11 17:56:54
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "rafal" <g...@o...pl> wrote in message news:aqj862$osg$1@news.tpi.pl...
    > Odp: Co to jest: system SAP R/3 ? = dużo informacji w jednym miejscu ,
    > mnogość analiz (wstecznych i prognoz)
    > b.duzo wydanej kasy na licencje , niekonczace sie szkolenia , wdrozenia
    > zakonczone czesciowym sukcesem,
    > niekonczace sie poprawki pod konkretnego klienta , staly abonament $ na

    O.k. czesciowo masz racje. Ale czemu sie dziwisz jak przy wdrozeniu BA
    klienta nie do konca kuma co to jest myszka. Chyba nie myslisz ze taki
    czlowieczek w ciagu roku tak ukuierunkuje wdrozenie swojej dzialki ze
    wszystko bedzie chodzilo jak zegarek.

    > support ,bardzo zawile prawnie umowy ,

    Z tym supportem to jest kwestja miedzy firma wdrazajaca a klientem. I jesli
    (patrz. wyzej) BA cos niedopatrzyl i jeszcze potwierdzil prace swoim
    podpisem to nie ma co sie dziwic ze to kosztuje.

    > stac najbogatszych a innych wciaga do grobu

    Przeciez nikt nikogo do niczego nie zmusza, mozna wdrozyc zainstalowac
    program "Ksiegowy" za 400 PLN i o.k.

    > ?? : Co to jest dla SAP mała firma wszystkie firmy mniejsze od coca-coli i
    > boeinga . KONIEC

    To nie jest prawda SAP akurat tam g... obchodzi jaka jest firma czy mala czy
    duza, to jest problem kolesi ktorzy podejmuja decyzje i jesli firma ma zysku
    1mln$ i inwestuje go w R3 by uzyskac roczny wzrost 0,5% to jest ich
    problem, a nie SAP.

    Pzdr.

  • 26. Data: 2002-11-11 19:22:47
    Od: "BogdanStraszny" <c...@p...onet.pl>

    > Ja tez lubie ale jak mi ktos mi mowi ze komputer nie ma processora i
    > zaczyna gadac o assemblerze, to troche mi zal jego pracodawcy...

    ROTFL po raz kolejny - miałem się nie angażować w dyskusję, ale co mi tam
    ;)) Przecież w Polsce mamy wielu kolesi w dwukolorowych krawatach to od razu
    ma to swoje przykre odzwierciedlenie niestety w krypto-IT-specjalistach like
    arnie :)

    A więc coś może konkretnie? Możesz mi kolego napisać gdzie Ty pracujesz? :)
    Liczysz na tantiemy z SAPa nie znając tego softu? Napisz proszę krótko jakie
    masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP - chętnie dowiem się czegoś
    o tego rodzaju assemblerze :) Pracujesz w Polsce? Czym się zajmujesz? Ja
    zaczynam mieć wrażenie, że zainwestowałeś w swoją przyszłość subskrybując
    Chipa i kupując dodatek do Wyborczej o qmputerach ;)))

    Jestem przeciwnikiem pyskówek, ale niestety w Twoich wypocinach dotyczących
    tego wątku nie doszukałem się czegokolwiek interesujacego - jakiśtam bełkot
    marketingowy dla laików, który połknąłeś pewnie w ww. czasopismach :) Rzeczy
    które przypisujesz R3 to sfera raczej pobożnych życzeń firmy SAP - na
    szczęście na rynku jest wielu specjalistów, którzy takich jak ty szybciutko
    weryfikują :)

    Mam nadzieję, że ludzie czytający ten wątek zauważą, że niewiele na temat
    masz do powiedzenia, a Twój szum informacyjny umknie w jednym ciagu z
    reklamami ziołowej Viagry i szczoteczek do czyszczenia FDD :) Good bless you
    azaliż giń przepadnij leszczyno!

    Boguś

  • 27. Data: 2002-11-12 01:23:38
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    razu
    > ma to swoje przykre odzwierciedlenie niestety w krypto-IT-specjalistach

    Tego nie zrozumialem przetlumacz.

    > A więc coś może konkretnie? Możesz mi kolego napisać gdzie Ty pracujesz?
    :)
    W renomowanej firmie. A Ty?

    > Liczysz na tantiemy z SAPa nie znając tego softu?

    Tego nie zrozumialem przetumlumacz.. Prosze...

    >Napisz proszę krótko jakie
    > masz doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP - chętnie dowiem się
    czegoś
    > o tego rodzaju assemblerze :) Pracujesz w Polsce?

    Nie.

    >Czym się zajmujesz?

    Pracuje w dziedzinie R3.

    >Ja
    > zaczynam mieć wrażenie, że zainwestowałeś w swoją przyszłość subskrybując
    > Chipa i kupując dodatek do Wyborczej o qmputerach ;)))

    Zachowaj te intymne zwierzenia dla sebie.

> [...]
    bełkot
    > marketingowy dla laików, który połknąłeś pewnie w ww. czasopismach :)

    Poczytaj jeszcze raz post o kodach kreskowych.

> [...]
    > które przypisujesz R3 to sfera raczej pobożnych życzeń firmy SAP - na
    > szczęście na rynku jest wielu specjalistów, którzy takich jak ty

    Dzieki! Dostalem podwyzke.

> [...]
    > masz do powiedzenia, a Twój szum informacyjny umknie w jednym ciagu z
    > reklamami ziołowej Viagry i szczoteczek do czyszczenia FDD :) Good bless

    Nikt nie ma tak wiele do powiedzenia co koles od czyszczenia klawiatury.
    Leszczyna ne przepadnie barania laka bo to polska roslina i jak bys mial
    lustro to bys wiedzial jak wyglada.

    Pozdr.

    P.s.: zmien ksywe powinienies sie nazywac Bogdan Stratny.

  • 28. Data: 2002-11-12 10:30:51
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    razu
    > ma to swoje przykre odzwierciedlenie niestety w krypto-IT-specjalistach

    Mam wrazenie ze stoisz przed lustrem i mahzysz o tym jak by bylo fajnie
    nazywac sie Arnie.

    > A więc coś może konkretnie? Możesz mi kolego napisać gdzie Ty pracujesz?
    :)
    W renomowanej firmie. A Ty?

    > Liczysz na tantiemy z SAPa nie znając tego softu?

    Tego nie zrozumialem przetumlumacz mi slowo "tantiemy".

> [...]
    czegoś
    > o tego rodzaju assemblerze :) Pracujesz w Polsce?

    Wylawiam klientow do przychodni na Murawce na lamach niusow. Ty sie
    kwalifikujesz.

> [...]

    > które przypisujesz R3 to sfera raczej pobożnych życzeń firmy SAP - na
    > szczęście na rynku jest wielu specjalistów, którzy takich jak ty

    Tak dokladnie tak jest i dlatego coraz to wiecej firm angazuje sie w SAP.

> [...]
    > masz do powiedzenia, a Twój szum informacyjny umknie w jednym ciagu z
    > reklamami ziołowej Viagry i szczoteczek do czyszczenia FDD :) Good bless

    Coz mysle iz jesli ktos chce zobaczyc jak wyglada idiota to powinien cie
    konieczne poznac.

  • 29. Data: 2002-11-12 14:06:40
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    Bogus obydwa posty sa dla Cebie ale ten najbardziej!!!

  • 30. Data: 2002-11-12 14:53:17
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie do tego, że tak tylko delikatnie wspomnę, produkcję (!), planowanie
    > (DRP + MRP), gospodarkę magazynową (!), dystrybucję, sprzedaż z
    prawdziwego
    > zdarzenia no i trochę FK :)) Reasumując - realizacja takiego systemu to
    > niebagatelne przedsięwzięcie wymagające od twórcy nie tylko wiedzy
    > informatycznej, ale przede wszystkim doświadczenia i wiedzy biznesowej (a
    > tego zespoły wdrożeniowo-projektujące uczą się latami). Sorry, ale
    niewiele
    > ma to wspólnego z takim dajmy na to Subiekcikiem :))) Nie ta liga :)

    Nareszcie gadasz cos z sensem. No i jaki jest systemik z tej ligi? Dla
    ulatwenia dodam ze pochodzi z Walldorf w Niemczech.

    [.......]

    > Ja jestem zdania, że nie jest wart :) Jest wiele innych systemów
    oferujacych
    > funkcjonalność podobną i lepszą za mniejsze pieniądze.

    Sa inne planety na ktorych mieszkaja istote rozumne podobne do nas. Jakie
    planety i jakie istoty? Tak wiec jakie systemy i za jakie pieniadze?!

    >W Polsce decyzje o
    > wdrożeniu SAPa są często związane z wymogami korporacyjnymi (korporacja
    > przejmuje polską firmę i wymaga tego systemu), a jeśli nie to na takie

    A ci z zagranicy zostali zmuszeni czy jak sie na to znowu zgodzili? Pewnie
    wybierali wybierali i wybrali najgorszy syf na swiece bo byl najdrozszy i
    najmniej przydatny.

    > wdrożenie decydują się molochy nie bardzo liczące się z kosztami :) Ale to
    > już tylko moje zdanie :)

    Jak stac Cie na BMW to kupujesz BMW a nie malucha chociaz obydwa jezdza.

    pzdr.