PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2002-11-07 09:20:13
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Witam!

    MAm pytanie. JAk to jest z umowa zleceniem. MAM kolezanke ktora
    pracowala na umowe zleceie przez 2 miechy. Teraz jej nie chca
    zarejestrowac w UP bo nie ma zadnego swiadectwa pracy. Znowu jak
    mowimy a raczej prosimy o swiadectwo pracy to oni nas informuja ze
    przy umowach zleceniach nie wystwai sie swiadectw pracy. JAk to w
    koncu jest?

    A jak sie nie wystawia to jakim artykulem, paragrafem czy czyms tam
    sie wesprzec w walce z UP zeby zarejstrwali? Sa jakies przepisy onosie
    umowy zlecen?

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 2. Data: 2002-11-07 20:11:06
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "tomek" <t...@a...net.pl>

    Uzytkownik "JaGodka" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > A jak sie nie wystawia to jakim artykulem, paragrafem czy czyms tam
    > sie wesprzec w walce z UP zeby zarejstrwali? Sa jakies przepisy onosie

    W UP zarejestrowac ja musza tylko nie nalezy sie jej zasilek.

    pzdr tomek

  • 3. Data: 2002-11-08 06:54:54
    Temat: Re[2]: Umowa zlecenie
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    t> W UP zarejestrowac ja musza tylko nie nalezy sie jej zasilek.

    Ale nie chca jej zarejestrowac bo wolaja o swaidectwo pracy.
    Dowaidywalam sie u ksiegowych i przy umowie zleceniue mozna ale nie
    trzeba wystwaiac swiadectwa pracy. Wiec jak to jest?
    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl