PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wziasc za prowadzenie kursu

  • 1. Data: 2002-11-07 09:50:21
    Temat: ile wziasc za prowadzenie kursu
    Od: "Rafcio" <r...@p...onet.pl>

    Mam ofertę poprowadzenia kursu dla 10-15 osób z zakresu
    podstaw obsługi komputera i office'a. Ile powinienem wziasc
    za godzine, zakladajac ze mam doswiadczenie w prowadzeniu
    zajec (w szkole) ale nigdy jeszcze nie prowadzilem takiego kursu?

    greets!
    Rafal

  • 2. Data: 2002-11-07 11:06:46
    Temat: Re: ile wziasc za prowadzenie kursu
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Przede wszystkim nie "wziasc" tylko "wziac".

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-11-07 12:53:25
    Od: <y...@N...gazeta.pl>

    Wszystko zależy od tego, gdzie ten kurs sie odbywa(miasto), kto jest
    organizatorem. Ja zatrudniam różnych wykładowców, informatykom płacę ok. 18-
    22 zł. brutto za 45 min.>
    ypsi

  • 4. Data: 2002-11-07 13:24:31
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> wrote in message

    > Przede wszystkim nie "wziasc" tylko "wziac".

    Bardzo mnie dziwi madrzacy sie gosc, ktory nie potrafi w sieci wyszukac
    odpowiedzi na pytanie co to jest R3....

  • 5. Data: 2002-11-07 14:55:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 7 Nov 2002 10:50:21 +0100), "Rafcio"
    <r...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >za godzine, zakladajac ze mam doswiadczenie w prowadzeniu
    >zajec (w szkole) ale nigdy jeszcze nie prowadzilem takiego kursu?

    15zł/45minut.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-11-07 14:57:05
    Od: "Rafcio" <r...@p...onet.pl>

    > Wszystko zależy od tego, gdzie ten kurs sie odbywa(miasto), kto jest
    > organizatorem. Ja zatrudniam różnych wykładowców, informatykom płacę ok.
    18-
    > 22 zł. brutto za 45 min.>
    Dzięki za informacje, a do kolegi Leszka to jeden błąd każdemu się może
    zdarzyć.

    z pozdrowieniami
    Rafał

  • 7. Data: 2002-11-08 13:11:36
    Od: "Monika Stokłuka" <m...@w...pl>

    ale jaja hahahhaha:)))
    ciekawe co ten pan odpowie:))))))))))))

  • 8. Data: 2002-11-08 13:33:37
    Od: "Fojcik" <k...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> wrote in message
    > >

    > Bardzo mnie dziwi madrzacy sie gosc, ktory nie potrafi w sieci wyszukac
    > odpowiedzi na pytanie co to jest R3....

    ...a mnie ponadto ludzie ktorzy chca uczyc inych
    a nie znaja podstaw ortografi....

    Pozdrawiam
    Fojcik

  • 9. Data: 2002-11-10 12:17:46
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
    .

    > 15zł/45minut.

    Ok sa to stawki za prowadzenei szkolen cykliczne jednorazowo w granicach 100
    zł za godz , dniowka 600 zł bo tyle efektywnie mozna pracowac z grupa

    rafal

  • 10. Data: 2002-11-12 14:14:11
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <aqlish$svs$1@news.tpi.pl>, "rafal" <g...@o...pl> wrote:

    > Ok sa to stawki za prowadzenei szkolen cykliczne jednorazowo w granicach 100
    > zł za godz , dniowka 600 zł bo tyle efektywnie mozna pracowac z grupa

    Chetnie podejme sie jakiegos szkolenia niecyklicznego (tylko ze na tego
    offica mam uczulemie)...
    T. Atomicus