PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie wyplacone wynagrodzenie

  • 1. Data: 2002-11-07 07:22:43
    Temat: Nie wyplacone wynagrodzenie
    Od: "Artur" <a...@x...wp.pl>

    Ostatniego dnia miesiaca pracodawca oswiadczyl mi ze w tym miesiacy nie
    zarobilem na wyplate Mam podpisana umowe o prace na okres probny (3
    miesiace) i wynagrodzenie 760 zl miesiecznie. Dzisiaj jest 7 dzien nowego
    miesiaca i jak dotychczas pracodawca nie wpomnial nic o wynagrodzeniu za
    pazdziernik. Co robic? Prosze o rade.

    --
    Artur
    mailto:a...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2002-11-07 09:33:27
    Temat: Re: Nie wyplacone wynagrodzenie
    Od: "Miki" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiaca i jak dotychczas pracodawca nie wpomnial nic o wynagrodzeniu za

    Gdyby można było robić jak on, to od dziś 80% pracodawców
    w Polsce przestałoby płacić swoim pracownikom ("..bo wie Pan,
    Panie Mirku, w tym miesiącu nie zarobił Pan na swoją pensję,
    więc nie mogę nic Panu zapłacić. Może w przyszłym miesiącu
    będzie lepiej...". Dobre, co?
    Twój szef to skończony idiota i burak. Płacenie Ci co miesiąc pensji
    zapisanej w umowie to jego podstawowy obowiązek, nie tylko moralny
    ale i ustawowy.
    Zgłoś to do Państwowej Inspekcji Pracy i gdzie tam jeszcze można,
    to go szybko oduczą takiego cwaniactwa.
    A Ty nie daj sobie tak łatwo w kaszę dmuchać bo jeszcze kiedyś wyjdzie,
    że to Ty powinieneś płacić swojemu pracodawcy, że pozwala Ci
    u siebie pracować. Ludzie, więcej własnej godności i świadomości
    prawnej!

    --
    Miki