PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2002-11-07 10:36:14
    Temat: pytanie
    Od: "Aski" <s...@i...pl>

    Witam,
    Powiedzcie mi prosze jak wyglada sytulacjia w chwili gdy pracownik jest na
    probnym - i wie ze niedlgo dostanie wymowienie - co sie stanie jesli wezmie
    L4 ? Czy pracodawca moze go zwolnic ? w czasie choroby ?

    Pozdrawiam
    Arkadiusz P. Burzykowski

  • 2. Data: 2002-11-07 19:13:22
    Temat: Re: pytanie
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Aski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wezmie
    > L4 ? Czy pracodawca moze go zwolnic ? w czasie choroby ?

    to bardzo proste, pracownik, ktory jest na okresie probnym, (zazwyczaj 3
    miesiace) ma w umowie napisane od... do... nie trzeba bo w ogole zwalniac,
    nie przedluza sie z nim umowy i tyle.

    --
    t*o*m*a*i*

  • 3. Data: 2002-11-07 20:07:46
    Od: "tomek" <t...@a...net.pl>

> [...]
    wezmie
    > L4 ? Czy pracodawca moze go zwolnic ? w czasie choroby ?

    jezeli masz umowe o prace na czas okreslony to poprostu konczy sie w
    terminie okreslonym w umowie. a za zwolnienie dalej placi ci ZUS.
    pzdr tomek