PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Date: Sun, 26 Aug 2007 17:48:20 +0200

    W wiadomości news:fas69f$reg$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    >O czasie 2007-08-24 23:21, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Nie przesadzasz trochę ?
    Wydaje mi się, że nie.
    To po prostu moja opinia.

    > Rozumiem, że pracowałeś w każdej z tych firm i w każdej
    > z nich poznałeś setki bałwanów? :-)
    Dziwne rozumienie.
    ROZUMIEM (jak ja uwielbiam takie nonsensowne początki zdań ;)), że uwierzyć
    w istnienie każdej z setek chorób jesteś w stanie dopiero, gdy na nią
    zapadniesz?
    Czy trzeba wkładać palce do każdego gniazdka, żeby dojść do przekonania, że
    tam prąd kopie?
    Nie wystarczy poczytać opisy dziesiątków kopniętych?
    Ile razy musisz zostać okradziony, żeby skonstatować, iż istnieją złodzieje?
    Nie wystarczy przeczytać lub obejrzeć kronikę policyjną?
    Itd...

    --
    Jotte