PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-26 19:16:28
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    czasie 2007-08-26 20:22, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Aaaa, to tu jest pies pogrzebany, ty po prostu nic nie dałeś rady
    > zrozumieć.

    Nie, to Ty tak podniecasz się swoją wszechwiedzą, że tracisz
    kontakt z rzeczywistością :-)

    > Otóż odniosłem się do zachowania pewnej grupy "osób"(?), nazywanych
    > przeze mnie _ogólnie_ firmoidami. Zaś przykładów firemek rodem z terenu
    > IT użyłem tylko dlatego, że sam wątkoczyńca clou swego postu umieścił w
    > tym obszarze. Zresztą jak sobie przejrzysz archiwum, to duża część
    > (większość?) piszących tu zainteresowana jest tą właśnie branżą lub jej
    > okolicami.

    Dopytywałem o podstawy takiego a nie innego określania największych
    firm produkujących w Polsce oprogramowanie - a nie o osoby, które do
    nich aplikują; w trakcie okazało się, że Twoja opinia o "firmoidach"
    przekłada się też na miejsca, gdzie starają się dostać.

    Sądziłem, że jesteś na tyle lotny, żeby zrozumieć o co pytam, a nie
    przytaczać mi 5 razy swojej Teorii Firmoida (TM), widzę jednak na
    przykładzie tego i innych wątków, że albo nie czytasz tego, co się
    do Ciebie pisze, albo czytasz, a nie potrafisz pojąć.

    > Zjawisko bycia firmoidem w zasadzie nie zależy wprost od sektora
    > gospodarki, jest - rzekłbym - interbranżowe. ;)

    Owszem, wariatów nie sieją, nieudaczników też (vide - www.dilbert.com).
    Nie wydaje mi się natomiast, żeby było to odkrycie na miarę Nobla.

    Nie mój cyrk, nie moje małpy.

    Z mojej strony - EOT.

    Pozdrawiam,
    Waldek