PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Key Account Manager <=

  • 1. Data: 2024-05-15 18:15:02
    Temat: Warszawa => Key Account Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, uznany lider w dziedzinie technologii i rozwiązań
    informatycznych, oferuje unikalne usługi z zakresu Networking i
    Cybersecurity IT. Specjalizując się w zaawansowanych
    rozwiązaniach infrastrukturalnych, takich jak Web Application
    Firewall, Next Generation Firewall, Virtual Private Network oraz
    Anty DDoS, firma ta zapewnia swoim klientom najwyższy poziom
    bezpieczeństwa i efektywności operacyjnej. Zespół składa się
    z ekspertów z różnych działów, w tym księgowości, handlu,
    wdrożeń, rozwoju oraz instalacji, co świadczy o kompleksowym
    podejściu do każdego projektu. Obecnie poszukujemy do
    dołączenia do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu
    nowych talentów na różnych stanowiskach. Jeśli jesteś gotów
    na wyzwania w szybko zmieniającym się świecie IT i chcesz
    pracować w firmie, która stawia na innowacyjność,
    terminowość realizacji zleceń i indywidualne podejście do
    klienta, zapraszamy do aplikowania. Nasza siedziba znajduje się w
    sercu Warszawy, co ułatwia komunikację i dostęp do biura.

    *****
    ***** Key Account Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Proaktywna promocja usług i produktów z dziedziny technologii
    informatycznych
    * Rozwijanie trwałych relacji biznesowych z klientami
    * Przygotowywanie propozycji handlowych, prezentacji oraz umów
    handlowych
    * Negocjowanie szczegółów współpracy z klientami
    * Realizacja określonych celów sprzedażowych
    * Pełne zarządzanie projektami od początku do końca
    * Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta

    ***** Oczekiwania:

    * Doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B
    * Umiejętność identyfikowania nowych możliwości konkurencyjnych
    * Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki)
    * Silna orientacja na rozwój zawodowy
    * Entuzjastyczne podejście do pracy i otwartość w kontaktach z
    Klientami
    * Zaangażowanie w pracę i kreatywne podejście do zadań
    * Umiejętność wyznaczania priorytetów i dobra organizacja czasu
    pracy
    * Prawo jazdy kat. B
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w pracy w branży IT

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenia
    * Szkolenia branżowe i produktowe
    * Samodzielne stanowisko pracy
    * Samochód służbowy
    * Stabilne zatrudnienie w rozwijającym się zespole
    * Nowoczesne narzędzia do pracy
    * Prywatną opiekę zdrowotną
    * Lekcje języka angielskiego
    * Przyjazną atmosferę
    * Świetną lokalizację biura, blisko stacji metra Rondo
    Daszyńskiego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2405