PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-26 19:29:58
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fasj83$uh7$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Nie, to Ty tak podniecasz się swoją wszechwiedzą, że tracisz
    > kontakt z rzeczywistością :-)
    A skąd, to tylko twoje zdanie.

    > Dopytywałem o podstawy takiego a nie innego określania największych
    > firm produkujących w Polsce oprogramowanie
    No i co, że największe? Myślże choć trochę.
    Toż ci podałem w końcu jak na tacy, że to były kpiny, żarty. Zaleciłem ci
    też czytanie archiwum.

    > - a nie o osoby, które do
    > nich aplikują; w trakcie okazało się, że Twoja opinia o "firmoidach"
    > przekłada się też na miejsca, gdzie starają się dostać.
    Wiesz co? Wybacz, że to powiem - jesteś po prostu mało lotny, przykro mi.
    Nie chce mi się ci już nic tłumaczyć. Co ja jestem? terapeuta specjalny za
    frajer?
    Dość, cześć.

    --
    Jotte