PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-26 16:51:52
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-08-26 17:48, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Dziwne rozumienie.
    > ROZUMIEM (jak ja uwielbiam takie nonsensowne początki zdań ;)), że
    > uwierzyć w istnienie każdej z setek chorób jesteś w stanie dopiero, gdy
    > na nią zapadniesz?
    > Czy trzeba wkładać palce do każdego gniazdka, żeby dojść do przekonania,
    > że tam prąd kopie?
    > Nie wystarczy poczytać opisy dziesiątków kopniętych?

    Racja.
    Najlepiej twierdzić, że ziemia jest płaska, bo tak przecież
    twierdziły setki milionów ludzi przez stulecia czy tysiąclecia.
    Lepiej generalizować i stwierdzić, że Żydzi to spekulanci, Włosi
    to brudasy (tutaj można wstawić dowolne inne, krzywdzące stereotypy)
    itd. Tak?

    > Ile razy musisz zostać okradziony, żeby skonstatować, iż istnieją
    > złodzieje?
    > Nie wystarczy przeczytać lub obejrzeć kronikę policyjną?
    > Itd...
    I na podstawie przeglądania kroniki policyjnej stwierdzić, że
    skoro w Polsce popełnia się aż tyle przestępstw, to Polska
    jest krajem w którym wszyscy lub prawie kradną lub oszukują?

    Nie twierdzę, że korporacje nie mają swoich wad. Nie podoba mi się
    jednak, że do jednego wora z tymi, którzy szukają w wielkiej firmie
    jedynie stabilizacji wrzucasz ludzi inteligentniejszych i mądrzejszych
    niż Ty czy ja.

    BTW, piszesz o dziesiątkach przypadków porażenia prądem,
    o których gdzieś tam czytałeś. Wskaż więc teraz dziesiątki
    *wiarygodnych* i *udokumentowanych* przypadków popierających
    Twoje zdanie - a może przyznam Ci rację. Jeśli nie będziesz
    w stanie - mogę je uznać jedynie za bzdurny stereotyp,
    który bezmyślnie i idiotycznie powielasz.

    Pozdrawiam,
    Waldek