PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-26 17:51:44
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-08-26 19:11, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Mnie na twoim przyznaniu racji mojemu zdaniu w ogóle nie zależy, tak
    > samo jak nie dotknie mnie jego krytyka (będę się zresztą umiał
    > odpowiednio odpowiedzieć jeśli uznam, że zachodzi potrzeba).
    > Jeżeli poszukujesz przesłanek - poczytaj archiwum grupy

    Nie pytałem o pretekst do napisania tego, co napisałeś,
    a o rzetelne uzasadnienie.

    > Czemu ty sądzisz, że twoje uznawanie jest dla mnie znaczące? Uznawaj za
    > co chcesz, co mnie to obchodzi?

    Ależ oczywiście. Póki nie łamiesz prawa, możesz napisać tutaj dowolną
    bzdurę, ja natomiast mam prawo wytykać Ci to, że bzdury piszesz.
    Co niniejszym czynię.

    Dziwię się tylko, że o ile w tematach prawnych jesteś bardzo dokładny,
    podajesz źródła i starasz sie o precyzję posuniętą nieraz do przesady,
    o tyle kiedy wypowiadasz się na temat IT, konfabulujesz gorzej od
    "Gienka", którego na tej właśnie grupie zwalczasz. Brak mi tu
    konsekwencji. Ale chcesz powtarzać, co ślina na palce przyniesie -
    - wolna droga...

    Pozdrawiam,
    Waldek