PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-27 06:11:43
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ludzie! Nie wiem... Zartujesz sobie, czy po prostu chcesz mnie
    > zdenerwowac?
    > Moze teraz mi sie uda... Wyniki z www.pracuj.pl :
    >
    > Jesli chodzi o kryterium: "praktyki" (zwiazane z IT), ktore mozna znalezc
    > na www.pracuj.pl :
    >
    > - Informatyka/ Programowanie -> 0 ofert
    > - Informatyka/Administracja -> 0 ofert

    Poszerz kryteria wyszukiwania. Pracę informatyka można wykonywać w firmach
    wielu branżach. Po drugie nie zawsze oferta która jest przeznaczona dla
    studenta musi mieć w tytule napisane praktyka lub staż. Po trzecie firmy za
    ogłoszenia na tych portalach płacą niemałe pieniądze, często zatem znajdują
    się na nich nieliczne ich oferty, pozostałe sa na firmowych portalach. Po
    czwarte za późno się za szukanie praktyk wziąłeś, sezon na nie się kończy.
    Lepiej spróbuj jakąś pracę znaleźć - robisz to samo, a zarabiasz więcej.

    --
    Vlad The Ripper
    o...@p...wp.pl