PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-27 05:49:42
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24-08-07 23:01, in article fangul$r5$...@n...onet.pl, "Nothingman"
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Zastanawiam sie co ma robic tak naprawde student, by potem nie byc w
    > oplakanej sytuacji??? Na co Waszym zdaniem zwracaja uwage pracodawcy?

    > Moje pytanie ogolnie jest takie - co zrobic, zeby moje CV wybilo sie chociaz
    > troche nad tym stosem innych u jakiegos pracodawcy, gdy bede po studiach???

    Co rozumiesz przez zdobycie doswiadczenia? Rozumiem, ze odbycie praktyk?
    W IT jak w kazdej dziedzinie po studiach ludzie dziela sie na trzy
    kategorie:
    1. dobrzy - znajda prace, albo sami sobie stworza prace
    2. sredniacy - wiekszosc ktora z swoimi smetnymi cv bedzie sie przebijac
    przez setki podobnych ludzi w malych firemkach
    3. olewusy majace trudnosc w zainstalowaniu nagrywarki I robiacy potem w
    zyciu cos zupelnie innego (czesto niestety uczacy w szkolach informatyki)

    Jezeli chcesz byc zawodowo atrakcyjny, to przede wszystkim musisz byc dobry
    w tym co robisz. Nie musza to byc praktyki w firmach, wybic sie mozesz
    poprzez udzial w konkursach, poprzez prace dla lokalnej spolecznosci
    (administrowanie jakiejs sieci osiedlowej, zalap sie jako webmaster w
    lokalnej gazecie itp). Mozesz w internecie prowadzic wlasny projekt, zalozyc
    I administrowac jakis portal spolecznosciowy, sadze ze pomoze nawet blog z
    poradami informatycznymi co udokumentuje ze masz wiedze I jestes czlowiekiem
    z inicjatywa.

    I ucz cie jezykow, bo jak bedziesz naprawde dobry, to mozesz zmienic miejsce
    pobytu :))

    No byl taki np. Ktory z kumplem w garazu bawili sie swoim "malym miekkim"
    ;)) I niezle na tym wyszli ;))))))
    Wiec wez pod uwage takze prace na wlasny rachunek - to tez wymaga
    umiejetnosci.

    Powodzenia

    --
    Dariusz