PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
  • Data: 2007-08-25 23:14:14
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fanqod$26s$2@news.interia.pl...

    > buahahahahahah
    > a co to, ten serwis - jakiś wyznacznik trendu rynku pracy?
    > Coś ty sie z choinki urwał człowieku?

    No oczywiscie, ze nie... Ale zazwyczaj (przynajmniej tak mi sie wydaje)
    pracy/praktyk szuka sie glownie w ogloszeniach. Podalem dla przykladu tylko
    jeden (chyba jeden z najbardziej popularnych) serwisow internetowych, ktory
    tym sie wlasnie zajmuje.
    Mialem podac Ci zestawienia wszystkich serwisow internetowych i skany
    wszystkich ogloszen z gazet z ostatnich 2 miesiecy? Podalem przykladowo
    jeden z najwiekszych serwisow, gdzie mozna szukac pracy/praktyk ...

    Pozdrawiam
    Nothingman