PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chory system czy moze mi sie wydaje?

  • 31. Data: 2006-07-11 05:47:15
    Temat: Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > A Ty oczywiscie jestes wszystkowiedzaca i wiesze lepiej co ja
    > dostaje na skrzynke i od kogo.
    > Pare przykladow:
    > Motor mechanic
    > ==============

    Dostajesz z serwisu ukierunkowanego na Polakow, co sam przedtem
    napisales i o czym swiadczy nazwa domeny.

    Pytanie pomocnicze: Kiedy narodowosc ma znaczenie przy przyjmowaniu do
    pracy w sytuacji, gdy nie trzeba zadnych zezwolen na prace dla ludzi z
    danego kraju?

    Ofert IT szukaj na serwisach ukierunkowanych "na wszystkich", a nie dla
    Polakow.

    I.

  • 32. Data: 2006-07-11 09:25:09
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

> [...]
    > przyjmowaniu do pracy w sytuacji, gdy nie trzeba zadnych
    > zezwolen na prace dla ludzi z danego kraju?

    Ano, jak widac z tego serwisu, ma :-(((

    > Ofert IT szukaj na serwisach ukierunkowanych "na wszystkich", a
    > nie dla Polakow.

    Potwierdzasz tym samym, ze narodowosc ma znaczenie bo w serwisie
    ukierunkowanym na Polakow sa glownie tego typu oferty pracy.
    Oczywiscie nie sledze ofert dla Hindusow czy Pakistanczykow i nie
    moge ocenic na ile owe serwisy sa "rasistowskie" :-))))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 33. Data: 2006-07-11 10:39:23
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Ano, jak widac z tego serwisu, ma :-(((

    Pytanie brzmialo nie "czy ma", tylko "kiedy ma". Ma przy pewnym typie
    ofert pracy - np. takich, gdzie da sie funkcjonowac bez dobrej
    znajomosci miejscowego jezyka. Wtedy pracodawca wnioskuje: poniewaz
    jezyk na wysokim poziomie nie jest potrzebny, a wsrod imigrantow bez
    dobrej znajomosci jezyka sa nizsze stawki, to oplaca sie zareklamowac to
    stanowisko wlasnie im.
    Ewentualnie: wielu Polakow jest gotowych pracowac w UK za najnizsze
    stawki, za ktore nie chca pracowac tubylcy, wiec stanowisko za najnizsza
    stawke ma lepsze szanse "zapelnienia", gdy sie je zareklamuje Polakom.

    W IT te powody dla kierowania oferty do Polakow nie wystepuja, wiec te
    oferty sa na serwisach "dla wszystkich". Nikt Ci nie zabrania
    odpowiedziec na oferte pracy umieszczona na serwisie nie ukierunkowanym
    szczegolnie na Polakow.

    I.

  • 34. Data: 2006-07-11 11:29:45
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 10.07.2006 Aleksander Galicki <t...@W...gazeta.pl> napisał/a:

    > I co - dziwisz sie ze na www.polishworkers.co.uk nie ma ofert dla IT?

    He :) Bo struktura zatrudnienia(rodzaj ofert pracy) w Polsce jest mocno dziwna,
    porównując oferty pracy tzn. kogo potrzebuą w innych krajach,
    z ofertami pracy w Polsce mozna sie bardzo zadziwić,ba ..można nawet
    przeżyc spore zaskoczenie.

    --
    ===
    [GG 2483471 hex 25E50F] bombiarz samobójca

  • 35. Data: 2006-07-11 11:57:27
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

> [...]
    > najnizsze stawki, za ktore nie chca pracowac tubylcy, wiec
    > stanowisko za najnizsza stawke ma lepsze szanse "zapelnienia",

    I tutaj bardzo zblizylas sie do prawdy :-)) Cudzoziemcom proponuje
    sie przede wszystkiem stanowiska, na ktore nie chca aplikowac
    miejscowi ze wzgledu na przyklad na dochody.

  • 36. Data: 2006-07-24 18:40:08
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    clockworkoi wrote:
    > Użytkownik "Legionnaire" <l...@o...pl> napisał w wiadomo?ci

    Hmmm - IMHO 99% jednak w nim jest...

    Z takim podejsciem, to faktycznie jest to najlepsze rowiazanie...

    > Bo pracodawcy wymagaja konkretnych umiejetnosci z zakresu konkretnych
    > technologii - te zas zmieniaja sie na rynku duzo szybciej niz program
    > nauczania z Ministerstwa Edukacji - tak bylo i bedzie. Chcesz miec robote?

    Jasne a pozniej studenci pisza w ankietach: "jest to specjalizacja
    ciekawa, gwarantujaca dobrze platna prace ale nie wybralem jej poniewaz
    wg. opini strszych kolegow jest najtrudniejsza sposrod wszystkich
    specjalizacji".

    > To zakasuj rekawy i ucz sie sam, nie licz na papier z uczelni.

    Swieta prawda z tymi rekawami...

    Pozdro

    Maseł