PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chory system czy moze mi sie wydaje?

  • 21. Data: 2006-07-10 13:19:19
    Temat: Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > zajmowac w firmie, jaki zasob z mojej wiedzy bedzie wykorzystywany itp.
    > Masz wszystko jak na dloni.
    > Powyzszy przyklad jest na fakcie - kumpel z szkolnej lawki jest adminem w
    > duzej (przez duze D) firmie, kwalifikacje mieli potezne, on sciemnil. Na
    > spotkaniu okazalo sie, ze z calego ogloszenia, chcieli osobe, ktora
    > potrafi naprawic stanowsko userowi i doradzic w pakiecie office. O
    > jezykach programowania zapomnij, jaka firma z doradztwa personalnego
    > bedzie robic ci test?
    > No, chyba ze zatrudniasz sie w firmie badawczej, to test cie nie ominie :)

    No i będzie teraz instalował łindołsy faktycznie wielkie ambicje!

  • 22. Data: 2006-07-10 13:31:52
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Legionnaire wrote:

> [...]
    > doświadczenie zawodowe, conajmniej 1 roczne można dojść do
    > wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach, jest

    Mam troche inne przeslanki ale jest nas juz dwoch :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 23. Data: 2006-07-10 13:39:24
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Aleksander Galicki wrote:

    > A dukasz in english? W UK ponoc jest wielkie zapotrzebowanie na
    > malo wykwalifikowana sile robocza w IT.

    Jakos nie zauwazylem a dostaje subskrybcje z angielskiego serwisu
    dla Polakow.
    Moze Polakow szukaja tylko spawaczy i kierowcow?

  • 24. Data: 2006-07-10 13:58:01
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Legionnaire napisał(a):
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    Ile ty masz lat i na którym roku studiów jesteś??

  • 25. Data: 2006-07-10 17:26:26
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Legionnaire pisze:
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    Etam. Poza tym, na studiach wypada także robić coś samodzielnie.

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    Military justice is to justice what military music is to music.
    -- Groucho Marx

  • 26. Data: 2006-07-10 17:33:42
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    Legionnaire napisał(a):
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    A ja mysle, ze przesadzasz.

    Na studiach masz sie nauczyc porzadnych podstaw, na dwoch ostatnich
    latach mozesz podjac jakas prace mniej lub bardziej dorywcza i
    doswiadczenie juz masz...

    Z drugiej strony - ukonczylam studia informatyczne i wynioslam z nich
    wiele przydatnej wiedzy i nawykow.

    Nie widze problemu

    Blondi (z 6-letnim doswiadczeniem w IT, 2 lata po studiach kierunkowych)

  • 27. Data: 2006-07-10 19:28:27
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > No i będzie teraz instalował łindołsy faktycznie wielkie ambicje!

    lol :)
    ale takie zycie...
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 28. Data: 2006-07-10 19:47:27
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Jakos nie zauwazylem a dostaje subskrybcje z angielskiego serwisu
    > dla Polakow.
    > Moze Polakow szukaja tylko spawaczy i kierowcow?

    Subskrypcja z angielskiego serwisu dla Polakow?
    Tzn. albo serwis jest dla Polakow, albo subskrypcja, w obu przypadkach
    sens ma to wtedy, jak docelowi Polacy nie znaja angielskiego i nie moga
    sobie popatrzec na angielski serwis dla wszystkich. Dla nie znajacych
    jezyka nie mozna liczyc na lepsze stanowiska niz te, ktore wymieniasz.
    Do IT ludzi sie nie szuka ze wzgledu na narodowosc.

    I.

  • 29. Data: 2006-07-10 20:13:27
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

> [...]
    > wszystkich. Dla nie znajacych jezyka nie mozna liczyc na lepsze
    > stanowiska niz te, ktore wymieniasz. Do IT ludzi sie nie szuka

    A Ty oczywiscie jestes wszystkowiedzaca i wiesze lepiej co ja
    dostaje na skrzynke i od kogo.
    Pare przykladow:
    Motor mechanic
    ==============
    Mechanic needed based in our branch in 4A PENWORTHAM ROAD LONDON
    SW16 6RE. WE NEED SOMEONE WITH 5 TO 10 YEARS' EXPERIENCE, SALARY
    NEGOTIABLE, THE PERSON NEEDS TO BE ABLE TO SPEAK ENGLISH
    http://www.polishworkers.co.uk/pl/job/5018/

    Plasterers
    ==========
    Experienced plasterers only need apply!
    http://www.polishworkers.co.uk/pl/job/5081/

    Foreman working carpenter
    =========================
    Ability to supervise construction team doing domestic conversion
    work.
    http://www.polishworkers.co.uk/pl/job/5089/

    London Bus Drivers needed.
    ==========================
    We are now recruiting City Bus Drivers for busy Bus Company in
    London.
    You must have very good English skills, you must have D driving
    licence and working as bus driver for at least three months in
    UK.
    Pay rates from ÂŁ10 per hour up to ÂŁ16 per hour for overtime.
    We can help with relocation to London.
    This is full time permanent job, with 20 days of holiday.

    If you wish to apply for this position please send your CV with
    reference letter from you current employer to
    t...@d...co.uk or call us on
    44 2083981525.
    http://www.polishworkers.co.uk/pl/job/5090/
    ...i tak dalej
    Ja sie na razie zastanawiam co moglbym skorzystac na wejsciu do
    Unii.

  • 30. Data: 2006-07-10 20:24:41
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@W...gazeta.pl>

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> napisał(a):

    > A Ty oczywiscie jestes wszystkowiedzaca i wiesze lepiej co ja
    > dostaje na skrzynke i od kogo.
    > Pare przykladow:
    > Motor mechanic

    I co - dziwisz sie ze na www.polishworkers.co.uk nie ma ofert dla IT?