PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie jest napisane ile godzin pracy w miesiacu ???

  • 1. Data: 2006-07-09 20:01:39
    Temat: gdzie jest napisane ile godzin pracy w miesiacu ???
    Od: "Batman" <b...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje zeby gdzies czarno na bialym bylo napisane
    Ile godzin nalezy przepracowac w danym miesiacu
    wiem ze moge sobie sam policzyc 8 x 20 lub 21 ,22 23 w zaleznosci od
    miesiaca
    ale czy jest gdzies napisane ze np w styczniu to jest TYLE godzin a w Lutym
    tyle ?

    Batman
    batman<maupa>op.pl

  • 2. Data: 2006-07-09 22:46:21
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Batman" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | miesiaca
    | ale czy jest gdzies napisane ze np w styczniu to jest TYLE godzin a w

    Witam,

    Masz chyba wynagrodzenie za prace i interesuje cie tylko i wylacznie ile
    musisz pracowac dziennie i ile w tygodniu.
    Ile pracujesz w miesiacu to juz inna sprawa. Nie dostaniesz mnieja lub
    wiecej jezeli oto Ci chodzi :)

    XYZ

  • 3. Data: 2006-07-10 05:39:58
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Potrzebuje zeby gdzies czarno na bialym bylo napisane
    > Ile godzin nalezy przepracowac w danym miesiacu
    > wiem ze moge sobie sam policzyc 8 x 20 lub 21 ,22 23 w zaleznosci od
    > miesiaca

    Z tego, co się orientuje to ok 180h. Policz, dziennie 8h x 5 dni tygodnia
    plus kilka dni luźne.
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 4. Data: 2006-07-10 07:38:28
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Batman napisał(a):
> [...]
    > miesiaca
    > ale czy jest gdzies napisane ze np w styczniu to jest TYLE godzin a w Lutym

    Po prostu mnożysz 8 przez liczbę dni powszednich w miesiącu (bez
    sobót, niedziel i świąt) i masz wynik.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2006-07-10 08:41:27
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Wymiar czasu pracy w 2006 r. (godziny):
    styczen - 176
    luty - 160
    marzec - 184
    kwiecien - 152
    maj - 176
    czerwiec - 168
    lipiec - 168
    sierpien - 176
    wrzesien - 168
    pazdziernik - 176
    listopad - 160
    grudzien - 160

    apple

  • 6. Data: 2006-07-10 10:01:02
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    XYZ napisał(a):

> [...]
    > musisz pracowac dziennie i ile w tygodniu.
    > Ile pracujesz w miesiacu to juz inna sprawa. Nie dostaniesz mnieja lub

    A ja dostaje na normalnym etacie dokładnie tyle ile jest godzin w
    miesiącu. Pracodawca w kwitach miesza coś premiami coby właśnie
    dokładnie tyle wychodziło. Znaczy każda wypłata inna.
    Jak było zamieszanie z tymi dniami do odpracowania to się tłumaczył, że
    skoro dostaję za godziny to mnie te odpracowywania nie dotyczą :-)
    oczywiście jeśli to było na jego niekorzyść a jeśli na korzyść to jak
    najbardziej. Czy takie płacenie w umowie na czas nie określony jest
    dopuszczalne.
    Kurde trzeba się na każdym kroku pilnować :-(

    zch

  • 7. Data: 2006-07-11 19:01:10
    Od: "Batman" <b...@o...pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości